اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

بازیکن صربستانی به تیم اضافه می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه با امید برد وارد میادین می‎شویم، از اضافه شدن یک بازیکن صربستانی به جمع بازیکنان این تیم خبر داد.

بازیکن صربستانی به تیم اضافه می‌شود

اسدالله کبیر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس از گرگان در خصوص بازی عصر فردا که در ساعت 16 در مقابل تیم افرا خلیج فارس در گرگان برگزار می‎شود، اظهار داشت: فیلم بازی را دیده‎ایم و تمرینات خودمان را هم بر اساس آنالیزهایی که انجام شده برنامه‎ریزی کرده‎ایم.

وی ادامه داد: تیم مقابل تیم جوان و دونده‎ای است و همانند تیم قزوین اما با یک پتانسیل بالاتر و دوندگی بهتر در میدان حاضر می‎شوند.

کبیر بیان کرد: بچه‎های ما هم نسبت به بازیهای قبل خیلی هماهنگ‎تر شده و بهتر کار می‎کنند ولی در حمله یک مقدار ضعف داریم که در صدد بهتر شدن آن هستیم.

وی اضافه کرد: در بازی با ماهان یکی از دلایلی که نتوانستیم گل بزنیم این بود که تیم مقابل یک بازیکن دو متر و 28 سانت زیر حلقه داشت و حضور روزبه ارغوان که یک بازیکن بسیار توانمند و خوش‎پرش و بلاک‎شات کن بود نگذاشت تا بچه‎ها خوب کار کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: بازیکن‎های کناری آن تیم هم به بازیکنان ما فشار می‎آوردند که باعث می‎شد بازیکنان ما شوت نزنند و زمانی هم که نفوذ می‎کردند به دیواره بلند بازیکنان آنها برخورد می‎کردند.

در لیگ بازی سبک نداریم / به امید برد وارد میدان می‌شویم

کبیر اضافه کرد:  اما خوشبختانه تیم افرا خلیج فارس این شرایط را ندارد و به نظر من بچه‎ها بسیار راحت‎‎ می‎توانند بازی بسکتبال خودشان را ارائه دهند و در صورت ادامه همان دفاعی که از بازی ماهان به بعد ارائه دادیم فکر میکنم می‎توانم امیدوار باشم که این بازی را ببریم.

وی تاکید کرد: ما در لیگ بازی سبک نداریم و اگر در سه بازی پی در پی شرایط مطلوب و برد برای ما حاصل شود می‎توانیم جایگاه خوبی را در جدول پیدا کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: قرار است یک بازیکن صربستانی به تیم ما اضافه شود.

کبیر افزود: این فرد بازیکن بسیار خوبی است و در مجارستان بازی می‎کرده و با توجه به اینکه باشگاه نتوانسته مبلغ قراردادش را پرداخت کند از تیم جدا شده و طی مذاکراتی که انجام شده قرار است به تیم شهرداری گرگان اضافه شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر هم در حال انجام کارهای اداری و هماهنگی با سفارتخانه برای حضور در ایران در حال انجام است و به امید خدا در روزهای آینده به تیم اضافه خواهد شد.

کبیر در پایان افزود: روند پیشرفت کارهای این بازیکن به طوری است که امیدواریم در دوشنبه هفته آینده که با تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر بازی داریم بتواند در میدان حاضر شود.

انتهای پیام/83004/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول