اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

تحقق 77 درصدی اشتغال دستگاه‌های اجرایی خلخال

فرماندار خلخال از تحقق 77 درصدی اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

تحقق 77 درصدی اشتغال دستگاه‌های اجرایی خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال ظرفیت‌های مطلوب و مناسب سرمایه‌‌گذاری را دارد ولی بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها به طور شایسته و مطلوب صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: با تقویت روحیه و فرهنگ کار در جامعه و آماده‌سازی بسترهای اشتغال می‌توان موجبات اشتغالزایی در خلخال را فراهم کرد.

محمدی یادآور شد: شهرستان خلخال علیرغم داشتن زمینه‌های مناسب در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، در حوزه کشاورزی و معادن نیز که بهترین ظرفیت برای سرمایه‌گذاری است، نتوانسته است در حوزه سرمایه‌گذاری رشد کند و همین امر موجب شده که عرصه‌های سرمایه‌گذاری در خلخال توسعه نیابد.

این مسئول تنها راه نجات شهرستان خلخال را اتمام عملیات جاده خلخال - سرچم و در ادامه آن به خلخال -کلور - درام اعلام کرد و افزود: راه‌ها اصلی‌ترین بسترها برای توسعه جوامع به شمار می‌آید و شهرستان خلخال می‌تواند با توجه مسئولان ذیربط در این حوزه راه از این بستر بهره‌مند شوند.

رئیس کارگروه اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال در پایان سخنان خود به موضوع اشتغال در روستاها اشاره کرد و ابراز داشت: در سطح روستا بیش از 200 شغل امکان‌سنجی و مشخص شده است که در روستاها با تشویق روستاییان و دعوت آنها به فضای کسب و کار می‌توان زندگی و اشتغال در کنار هم را در روستاها فراهم آورد.

انتهای پیام/62008/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول