اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرعین:

کمربندی سرعین قبل از فصل گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار سرعین گفت: کمربندی سرعین که شهرداری این شهر با برآورد 3 میلیارد تومان در دست اجرا دارد تا قبل از فصل گردشگری تابستان آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

کمربندی سرعین قبل از فصل گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد

رضا زنده‌دل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آسفالت‌ریزی و تکمیل کمربندی سرعین در دستور کار قرار گرفته و حتی اجرای آن به مناقصه رفته است که با آغاز عملیات اجرایی آن از اسفند ماه در مدت سه ماه قبل از آغاز فصل گردشگری تابستان و ورود مسافران به شهر توریستی سرعین با هزینه‌کرد 3 میلیارد تومان تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در 45 روز مسئولیت خود در شهرداری با همکاری اعضای شورای شهر سرعین که صادقانه پای در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم گذاشتند و طرح‌ها و پروژه‌هایی را برنامه‌ریزی کرده و برخی از آنها را آغاز کردیم تا بتوانیم در فرصتی که آب و هوا اجازه می‌دهد کارهای عملیاتی و اجرایی را انجام دهیم.

شهردار سرعین از راه‌اندازی ستاد سرمایه‌گذاری در سرعین برای اولین بار خبر داد و افزود: این ستاد با جذب و جلب سرمایه‌گذاران بر رفع موانع و مقررات دست و پا‌گیر در مسیر سرمایه‌گذاری بیشتر شکل گرفته و آمادگی دارد در حوزه جذب سرمایه‌گذاران سهولت ویژه ایجاد کند.

زنده‌دل ادامه داد: نامه ستاد سرمایه‌گذاری سرعین از سوی وزارت کشور به تصویب رسیده و ما سعی داریم با شکل دادن به این ستاد و برگزاری جلساتی به منظور حضور متولیان و صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران سعی کنیم تا با تصویب ویژه شهرداری بتواند در مسیر جذب و جلب سرمایه‌گذاران شایسته و موفق عمل کند.

این مسئول تصریح کرد: شهر سرعین نیازمند جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است چرا که تنها با درآمدهای ناشی از عوارض و فروش تراکم نمی‌توان کارهای بزرگ و اساسی را انجام داد.

شهردار سرعین بیان داشت: در کنار این حرکت ما مصمم به راه‌اندازی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری هستیم که بر اساس اساس‌نامه و چارت سازمانی تلاشمان بر این است تا این سازمان شکل گرفته و برای اولین بار بتوان در بخش فرهنگی - هنری و ورزشی برای شهروندان سرعین ارائه خدمات کرد.

زنده‌دل از تکمیل کمربندی سرعین در ماه‌های آینده و قبل از ورود مسافران و گردشگران تابستانی به سرعین خبر داد و یادآور شد: شهرداری سرعین 3 میلیارد تومان در این زمینه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وی از جمع‌آوری آب‌های سطحی با هزینه یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: سرعین در این زمینه با مشکل سطحی روبرو است که انتظار داریم با همکاری مسئولان ذیربط و همت و تلاش کارشناسان نسبت به هدایت آب‌های سطحی و انتقال اصولی اقدامات شاخص و اساسی را انجام دهیم.

شهردار سرعین در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شعار ما ایجاد تحول در تمام زمینه‌های عمرانی، خدماتی، کارهای فرهنگی، هنری و ابعاد کارکردی شهرداری است که انتظار داریم در این مسیر با همکاری شورای شهر سرعین که مصمم و پرتوان است در سنگر خدمت‌رسانی به این طرح بتوانیم کارهای ماندگار را رقم بزنیم.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول