اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

جایگاه مجلس دفاع از حقوق به حق مردم است

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: جایگاه واقعی مجلس دفاع از حق و حقوق به حق مردم است که نباید در این زمینه کوتاهی انجام داد.

جایگاه مجلس دفاع از حقوق به حق مردم است

یونس اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: یکی از رمز و رموز عزت‌مندی و پایداری جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی وجود مجلس مقتدر، با صلابت، هوشیار و با بصیرت است که اجازه نمی‌دهد قوانینی خارج از مقررات و شایستگی‌های دین اسلام به تصویب برسد و یا زمینه برای برخی فرصت‌ها با سوء استفاده از قانون به تصویب رسیده برای نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم آید.

وی عنوان کرد: ما نمایندگان سعی داریم با نطق‌های پیش از دستور و تذکراتی که به وزرا و مسئولان اجرایی کشور می‌دهیم در حقیقت مطالبه و خواسته مردم را به گوش آنها برسانیم چرا که شأن نمایندگی مردم ایجاب می‌کند که در این زمینه حرکت‌های مستمر و قابل دفاع را شاهد و ناظر باشیم.

این نماینده مجلس شاکله مجلس و فعالیت آن را شاکله پایبندی به حق و حقوق مردم و صیانت از خواسته‌های آنها برشمرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس نه از بابت دخالت بلکه از روی احساس وظیفه و تکلیف بر حسن اجرای قوانین نظارت می‌کنند تا مبادا با غفلت و عملیاتی نشدن این قوانین از حقوق عمومی ضایع شود و مردم بتوانند بهترین خدمات و شایستگی‌های منابع رفاهی را دارا باشند.

اسدی گفت: تولید قوانین کارآمد موثر و راهگشا یکی از وظایف خطیر نمایندگان است که به صورت منطقه‌ای و محلی و در سطوح ملی پیگیری می‌شود.

اسدی تصریح کرد: ما در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی با توجه به اینکه ظرفیت عظیم توسعه کشور بها دادن به این بخش است سعی داریم در قالب کار گروه‌های مختلف به توسعه این بخش کمک کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان در حال انجام است و یا در مجلس مصوب شده تا دولت با اجرای آن بتواند از حق و حقوق این مردم صیانت کند.

وی با انتقاد از راکد ماندن برخی از قوانین و مصوبات در وزارتخانه‌ها و نهادهای حاکمیتی گفت: بعد دیگر وظیفه نمایندگان مجلس پیگیری اجرای صحیح و درست قوانین و همچنین رفع موانع و مشکلات در اجرای صحیح این قوانین است که گاه مشکلات و نارسایی‌هایی در آن نیز به وجود می‌آید.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در سطح منطقه‌ای و استانی نیز مشکلات و نارسایی‌های مختلف به ویژه گرفتاری مردم در دو حوزه تورم و بیکاری جوانان را به جد پیگیری می کنیم و امیدواریم در کمترین زمان بخش عظیمی از مشکلات و بار سنگین مردم در این بخش را رفع کنیم.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول