اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد

برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری انبوه از مسکن مهر بینالود تا سال آینده

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری انبوه از مسکن مهر بینالود تا سال آینده خبر داد.

برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری انبوه از مسکن مهر بینالود تا سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور صبح امروز از روند اجرایی مراحل تکمیل مسکن مهر بینالود بازدید و ساختمان اداری شرکت عمران بینالود و مسجد امام رضا(ع) را افتتاح کرد.

محسن نریمان در جریان این بازدید ضمن بررسی روند تکمیل پروژه مسکن مهر و بررسی اقدامات انجام شده به خبرنگاران گفت: طبق تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر تا سال آینده، برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته که بر اساس آن تعداد قابل توجهی مسکن مهر در شهرهای جدید همچون بینالود افتتاح می‌شود.

نریمان در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در شهر جدید بینالود گفت: شهر مقدس مشهد علاوه بر اهمیت فوق‌العاده‌ای که به عنوان دومین کلان شهر مذهبی جهان دارد، از نظر موقعیت استراتژیک اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نیز رتبه بالایی در کشور دارد و این عوامل در رشد فزاینده جمعیت ساکن و متغیر در این شهر تاثیر بسزایی داشته است.

وی افزود: این امر اندیشیدن راهکارهای موثر برای اسکان سر ریز جمعیتی شهر مشهد در بینالود و گسترش فعالیت‌های اقتصادی این شهر جدید را به موضوعی مهم و غیرقابل انکار تبدیل نموده است.

نریمان ایجاد شهرهای جدید گلبهار و بینالود را بهترین اقدام برای کمک به شهر مشهد برای رفع معضلاتی چون ازدیاد جمعیت، آلودگی هوا و ترافیک برشمرد و اظهار داشت: شهر جدید بینالود به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی که دارد، در صورت هدف‌گذاری مناسب می‌تواند جریان تنفسی و شریان حیاتی شهر مشهد را نجات دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه‌های مسکن مهر، درصد چشمگیری از واحدهای مسکن مهر تکمیل و تحویل خواهد شد گفت: با توجه به امکانات زیربنایی و روبنایی شهر جدید بینالود و تکمیل واحدهای مسکن مهر انتظار می‌رود روند رشد جمعیت این شهر در آینده نزدیک شتاب فراوانی بگیرد و شاهد جهش جمعیتی در این شهر باشیم.

نریمان ابراز امیدواری کرد: با تکمیل تمامی پروژه‌های این شهر جدید و بهره‌برداری از مسیرهای ریلی در آینده نزدیک شاهد رونق و شکوفایی شهر جدید بینالود به عنوان مرکز سرریز جمعیت کلان‌شهر مشهد باشیم.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول