اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان:

شوراها نمی‌تواند مشاغل حکومتی را به بخش خصوصی ‌واگذار کنند

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شوراها نمی‌توانند مشاغلی را که از نوع حاکمیتی هستند، به بخش خصوصی واگذار کنند.

شوراها نمی‌تواند مشاغل حکومتی را به بخش خصوصی ‌واگذار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، سعید سارانی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه توجیهی آموزشی شوراهای اسلامی شهر و بخش‌های منطقه سیستان، اظهار داشت: مصوب شدن طرح‌های عمرانی که بار مالی دارد باید بنا به پیشنهاد شهرداری در جلسات شوراها مطرح و سپس  تصمیم گیری شود.

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: شوراها باید مصوبات خود را متناسب با مفاد قانونی به تصویب برسانند و بازه زمانی 14 روزه را برای تائید مصوبه مذکور را رعایت کنند.

این مسئول ادامه داد: شوراها نمی‌توانند مشاغلی را که از نوع حاکمیتی هستند، به بخش خصوصی واگذار کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان زابل نیز در این جلسه ابراز داشت: باید تمام مصوبات شوراهای اسلامی برابر مقررات و به دور از هرگونه وارد کردن اخلال در شهرداری باشد، تا شاهد اجرا شدن هرچه بهتر مصوبات باشیم.

حامد شهرکی‌مقدم متذکر شد: اجرای قانون در اداره شهرداری و شوراها باید سرلوحه کار قرار بوده و شوراهای اسلامی نظارت منسجم‌تری داشته باشند.

علیرضا نورا سخنگوی شورای اسلامی شهر بنجار نیز اذعان داشت: اعضای شوراها باید به دور از هر گونه ملاحظات قومی و سیاسی برنامه‌های مربوطه به شوراها و شهرداری را مصوب کنند.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول