اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک صنعتی سروش بادران:

نبود امکانات به صنعتگران آسیب می‌زند

مدیر شهرک صنعتی سروش بادران گفت: مشکلات سبب بروز مسائل زیادی برای صنعتگران و تولیدکنندگان شده است و به آنها آسیب می‌زند.

نبود امکانات به صنعتگران آسیب می‌زند

محمدرضا شانه‌ساز زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی سروش بادران اظهار کرد: این شهرک تا سال 88 زیر نظر جهاد کشاورزی بود اما از سال 88 تحت حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی در آمد.

وی ادامه داد: زمانی که این شهرک تحت حمایت جهاد کشاورزی بود مشکلات زیادی برطرف و مشکل برق این شهرک نیز تا حدودی حل شد.

مدیر شهرک صنعتی سروش بادران افزود: مشکلات زیادی از قبیل نبود امکاناتی همچون آب، برق، فضای سبز، آسفالت و آتش‌نشانی در شهرک وجود دارد که امیدواریم مسئولان مربوطه فکری به حال رفع مشکلات این شهرک انجام دهند چون این مشکلات باعث بروز مسائل زیادی برای صنعتگران و تولیدکنندگان نیز شده است.

وی تصریح کرد: البته مشکلات آب و برق شهرک در گذشته و توسط جهاد کشاورزی تا حدودی برطرف شده است، اما مشکلات دیگر همچنان در جای خود باقی هستند.

*آسفالت شهرک صنعتی سروش بادران در وضعیت مناسبی نیست

شانه ساز زاده به وضعیت آسفالت شهرک صنعتی سروش بادران نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه بعضی نقاط شهرک که جهت عبور و مرور وسایل نقلیه استفاده می‌شوند فاقد آسفالت مناسب هستند که باعث بروز مشکلات زیادی شده، برای نمونه در فصول پاییز و زمستان که بارندگی‌ها افزایش می‌یابد شاهد آب‌گرفتگی و ایجاد گل ولای در بعضی نقاط هستیم که دلیل آن آسفالت نبودن یا نامناسب بودن آسفالت معابر است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان کمک بیشتری در زمینه حل شدن مشکلات شهرک‌های صنعتی به خصوص تأمین آب و برق داشته باشند تا مسائل به حداقل برسد.

انتهای پیام/63015/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول