اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دولت در ارائه گزارش 100 روزه عجله کرد

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت یازدهم در ارائه گزارش به مردم در فاصله زمانی 100 روزه عجله کرد و نباید در این فرصت محدود که بسیاری از کارها هنوز به سرانجام نرسیده گزارشی ارائه می‌کرد.

دولت در ارائه گزارش 100 روزه عجله کرد

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده معتقدم رئیس جمهور در ارائه گزارش به مردم در فاصله زمانی 100 روزه عجله کرده و نباید در این فرصت محدود که بسیاری از کارها هنوز به سرانجام نرسیده گزارشی ارائه می‌شد.

وی عنوان کرد: 100 روز زمان محدودی برای ارائه کارها و عملکرد مطلوب است و باید منتظر ماند و دید حداقل تا پایان امسال رئیس جمهور با چه ابزارهایی می‌خواهد نگرانی و دغدغه‌های مردم را در حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دیپلماسی بین‌المللی برطرف کرده و مطالبات به حق مردم را جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در فعالیت 100 روزه اول خود عملکرد قابل قبولی را در حوزه اقتصادی نداشته که بخواهد روی آن مانور دهد.

حقیقت‌پور یادآور شد: دولت نمی‌تواند در 100 روز حرکت تاثیرگذاری را در حوزه‌های مختلف انجام دهد و مشاهده می‌کنیم که در این 100 روز بخش عمده‌ای از برنامه‌ها و هدف‌گذاری دولت به سر و سامان دادن وضعیت کشور و آرامش‌بخشی فضای اقتصادی و فرهنگی محدود شده و تا حدود زیادی نیز در این زمینه موفقیت‌ها به دست آمده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: تحرک دولت در حوزه دیپلماسی بین‌المللی به ویژه مذاکرات هسته‌ای قابل توجه است اما این حرکت باید با منطق جمهوری اسلامی ایران بر پایه بیانات مقام معظم رهبری و خواسته عموم مردم جامه عمل بپوشاند تا بتوانیم با تهدیدها و تحریم‌های بیگانگان به اوضاع داخلی سر و سامان ببخشیم.

وی ادامه داد: دولت یازدهم بار بسیار سنگین، پر حجم و دامنه‌داری را در حوزه‌‌های مختلف برعهده دارد که امیدواریم در این باب بتوان به تدریج و به نسبت رشد و تعالی کشور گزارش‌های امیدوارکننده‌ای را به مردم ارائه کرد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به سفر اخیر خود به کشور لبنان و ملاقات با سید حسن نصرالله و سران کشور لبنان به همراه هیئت پارلمانی اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در این سفر سعی کردیم به توسعه و تقویت روابط با کشور دوست و همسایه لبنان کمک کنیم و از سویی پیگیر حادثه توریستی جلوی سفارت ایران در بیروت باشیم که قرار شد کشور لبنان در پیگیری‌ها و به ثمر نشاندن کارهای تحقیقاتی با مسببان حادثه اخیر اقدامات اساسی را انجام داده و مجرمان را به سزای اعمالشان برسانند.

مجلس محل تولید فکر و اندیشه بارور نظام است

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به روز مجلس و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مدرس تصریح کرد: امروز مجلس به جایگاه و منزلتی رسیده که در امور جامعه و رفع مشکلات در مسیر قانونی و قانون‌مداری نقش هدایتگری دارد.

حقیقت‌پور در پایان سخنان خود ماهیت مجلس را در تفکرات همه‌گرایانه توصیف کرد و ابراز داشت: مجلس ما امروز به صورت فاخر به تولید فکر و ایده در حوزه‌های مختلف تبدیل شده و از دیپلماسی پارلمانی به عنوان یک ابزار کارآمد و تاثیرگذار در عرصه اجتماعی و بین‌المللی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول