اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کل ارتش مطرح کرد

نوسازی نداجا در آستانه چشم‌انداز توسعه/ هدایت دزدان دریایی توسط استکبار

فرمانده کل ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بر اساس دستور مقام معظم رهبری با نو شدن در آستانه افق چشم‌انداز توسعه اقدامی افتخار‌آمیز انجام داده است.

نوسازی نداجا در آستانه چشم‌انداز توسعه/ هدایت دزدان دریایی توسط استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عطاءالله صالحی صبح امروز در مراسم الحاق 3 فروند شناور نیروی دریایی در بوشهر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند،‌ ارتش یکی از ارکان مهم در حفظ ارزش‌های اسلامی است و این فرموده ایشان افتخاری برای ما محسوب می‌شود. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند نیروی دریایی می‌تواند کهنه را نو  کند و این تبدیل کهنه به نو، تجلی آن توسط فرمانبران است که آن را محقق خواهند کرد.نیروی دریایی روزبه‌روز نو می‌شود و روز گذشته هم شاهد یکی از این موفقیت‌ها در بندرعباس بودیم.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: از کهنه به نو شدن بخشی از مأموریت است که با تولیدات جدید در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پیش می‌رود.

وی در ادامه گفت: این نو شدن چیزی نیست که منحصر به کشور ما باشد، نیروی دریایی راهبردی به فرمان رهبر معظم انقلاب در دورترین دریاها کار می‌کند در حالی که کشورهای بزرگ نیز با توانمندی بیشتر وجود دارند که برای دریانوردی نه انگیزه‌ای دارند و نه اجازه،  اما ما هم فرمان داریم هم توان و البته از همه مهم‌تر انگیزه لازم برای انجام کار داریم.

صالحی تصریح کرد: سیادت دریایی و دریانوردی در دوردست توسط نداجا شاخصه‌ای است که بر حق توسط نداجا شکل گرفته و افتخارآمیز است.

فرمانده کل ارتش به موضوع دزدان دریایی هم اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی تبلیغ و ضدتبلیغ می‌کند و پدیده شوم دزدان دریایی هم توسط آنان هدایت می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: تمام دنیا دیدند که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دورترین نقاط دریایی این پدید شوم را سرکوب کرد.

صالحی با تسلیت به بازماندگان زلزله برازجان اظهار داشت: ارتش با تمام قوا در منطقه برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آماده است.

انتهای پیام/66006/خ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول