اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لوندویل:

لوندویل مستعد منطقه ویژه اقتصادی است

شهردار لوندویل گفت: لوندویل برای تبدیل به شدن منطقه ویژه گردشگری و اقتصادی مستعد است.

لوندویل مستعد منطقه ویژه اقتصادی است

فرداد پورامن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی لوندویل اظهار کرد: لوندویل شهری با برخورداری از منابع خدادادی مستعد تبدیل شدن به منطقه ویژه گردشگری و اقتصادی است.

وی فصل‌های بهار و تابستان لوندویل را بسیار جذاب خواند و افزود: ساحل این شهر در فصول مذکور جذابیت خاصی دارد و به همین دلیل ساحلی متفاوت‌تر است.

شهردار لوندویل ادامه داد: مناطق ییلاقی این شهر با دسترسی‌های جاده‌ای مناسب از مناطقی است که می‌تواند سفری متفاوت را در دل طبیعت بکر لوندویل برای خانواده‌ها رقم بزند.

وی امامزاده ابراهیم و قاسم، آرامگاه باباحسن و آبشار، آبگرم، ساحل مناطق ییلاقی، آرامگاه محمد دوست در قره‌سو و آرامگاه باباعلی در روستای باباعلی را از جاذبه‌های مذهبی و گردشگری و طبیعی لوندویل برشمرد.

پورامن، لوندویل را شهری گردشگری و چهار فصل خواند و خاطرنشان کرد: لوندویل پناهگاه حیات‌وحش، جنگل و ییلاق و مناطق دیدنی منحصر به‌فرد دارد.

وی یادآور شد: حیات وحش لوندویل تحت حفاظت سازمان محیط زیست کشور است و در این منطقه قرار دارد و آبشار و آبگرم و دیگر مناطق گردشگری در این منطقه است و می‌شود با مدیریت شهری و همکاری مسئولان شاهد پیشرفت  لوندویل بود.

*قدردانی شهردار لوندویل از خبرگزاری فارس

وی با قدردانی از خبرگزاری فارس به خاطر انعکاس مناطق توریستی و مشکلات و اخبار لوندویل خاطرنشان کرد: بنده همواره اخبار خبرگزاری فارس را رصد می‌کنم و این رسانه به خوبی مطالب لوندویل را منعکس می‌کند و امیدواریم در آینده نیز این روش عالی ادامه یابد.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول