اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

افزایش بصیرت سیاسی نیاز جامعه امروز ایرانی است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عدم سطحی‏نگری، افزایش معرفت دینی، حفظ وحدت حول محور ولایت، تمسک به قرآن و عترت، جریان‏شناسی و افزایش بصیرت سیاسی نیاز جامعه امروز ایرانی است.

افزایش بصیرت سیاسی نیاز جامعه امروز ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام احمد سالک ظهر امروز در یادواره شهدا که به همت بسیج طلاب در مسجد جامع گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: رهبری نعمت بزرگی است و قرآن می‏فرماید «نعمت رهبری و امامت را مراقبت کنید که هیچ نعمتی مثل رهبری و امامت وجود ندارد».

وی افزود: عمق فهم بچه‏های بسیج انقلاب را حفظ کرد و این تعبیر امام خمینی (ره) از بسیج شجره طیبه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بسیج بازوی ولایت است، اظهار کرد: بسیجی مال اهل بیت (ع) و فرهنگ پیامبر است، دشمن را می‏شناسد و مقابل او ایستادگی می‏کند.

سالک بیان کرد: فریاد ملت بسیجی مرگ بر آمریکاست و این فریاد در حقیقت به معنای تنفر از فسق و گناه است.

وی با بیان اینکه درخت جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است، افزود: اینکه می‏گوییم انرژی هسته‏ای حق مسلم ماست خواسته‏ای به‎جا و حق است و احدی نمی‏تواند مانع دست‎یابی ما به این حق شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نرمش قهرمانانه تصریح کرد: نرمش قهرمانانه که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده‏اند به معنای مدیریت هنرمندانه در راستای اهداف آرمان‎های انقلاب اسلامی است.

سالک تأکید کرد: امروز اسرائیل و آمریکا در اوج ضعف و ایران در اوج قدرت است و این قدرت به برکت ستون خیمه اسلام یعنی رهبری است.

وی به رسالت و وظیفه بسیجی اشاره کرد و افزود: عدم سطحی‏نگری، افزایش معرفت دینی، حفظ وحدت حول محور ولایت، تمسک به قرآن و عترت، جریان‏شناسی و افزایش بصیرت سیاسی وظیفه بسیجیان است.

انتهای پیام/2249/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول