اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت خانواده شهید صورت گرفت

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه فعالیت‌های ورزشی با اداره ورزش بیرجند

برای توسعه فعالیت‌های ورزشی برای نخستین‌بار تفاهم‌نامه‌ای بین خانواده شهید ابراهیم یوسفی و اداره ورزش و جوانان بیرجند به امضا رسید.

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه فعالیت‌های ورزشی با اداره ورزش بیرجند

مهدی عجمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن نام، یاد و خاطره شهدا وظیفه آحاد مردم است که اداره ورزش و جوانان بیرجند نیز بر خود لازم می‌داند در فرصت‌های مختلف این سنت نیکو را زنده نگه دارد.

برای نخستین‌بار در کشور تفاهم نامه حمایت توسعه فعالیت‌های ورزشی به امضا رسید

وی افزود: خط مقدم کار در عرصه فرهنگی شهدا و خانواده‌های آنان هستند که انعقاد تفاهم‌نامه حمایت از فعالیت‌های ورزشی شهرستان بیرجند با خانواده ورزشکار شهید ابراهیم یوسفی برای نخستین‌بار در کشور صورت می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند اذعان داشت: امتزاج حمایت‌های مالی با نگاه‌های ارزشمند فرهنگی، سبب ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ اخلاق در ورزش می‌شود.

عجمی‌نژاد با بیان اینکه شهدا، قهرمانان واقعی هستند، تصریح کرد: حمایت‌های خانواده شهید یوسفی از برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی بر کسی پوشیده نیست و بدنبال آن هستیم که این حرکت‌های پراکنده به سمت برنامه‌های منسجم، نظام‌مند و هدف محور سوق داده شود و امید است که به برکت خون شهدا و حمایت‌های این عزیزان، شاهد رونق بخشی به فعالیت‌های ورزشی شهرستان و ترویج این فرهنگ باشیم.

کمک به توسعه کمی و کیفی ورزش و استعدادیابی و معرفی قهرمانان گمنام از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه

وی با اشاره به اینکه این حمایت‌ها در قالب یک تفاهم‌نامه شش ماده‌ای و یک تبصره‌ای و با اهداف مشخصی منعقد شد، تاکید کرد: از جمله اهداف این توافق، ایجاد و معرفی تشکل فرهنگی ورزشی با تاسی از نام شهید، کمک به توسعه کمی و کیفی ورزش شهرستان بیرجند، استعدادیابی و معرفی قهرمانان گمنام منطقه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: در نخستین گام اجرایی از این تفاهم‌نامه، مسابقات ورزشی دو و میدانی در پنج ماده 100 متر هزار و 500 متر و 5 هزار متر، پرتاب وزنه و پرش طول در سال جاری است.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول