اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت داوطلبان

برترین‎های قرآنی استان سمنان معرفی شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: پس از دو روز رقابت میان برگزیدگان مرحله شهرستانی در بسطام، نفرات برتر مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان معرفی شدند.

برترین‎های قرآنی استان سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‎الاسلام مهدی یوسف‎تبار با اشاره به ارتقای سطح برگزاری مسابقات در سال جاری نسبت به سال‎های گذشته اظهار کرد: با برنامه‎ریزی انجام شده سعی شد مسابقات در سطح بالاتر و مطلوب‎تر برگزار شود.

وی با اشاره به انتخاب نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات استانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم افزود: در رشته حفظ کل برادران بزرگسال سجاد واعظی اول، محمدتقی سعدالدین و عباسعلی فتحی به ترتیب دوم و سوم شدند.

یوسف‎تبار گفت: علی یوسفی نفر برتر رشته حفظ 20 جزء برادران بزرگسال و محسن وحید و محسن خطیبی نفرات اول و دوم حفظ 10 جزء برادران بزرگسال شدند.

وحیدالدین وحیدنیا، حسین دهقان و وحید خدابخشیان نفرات اول تا سوم قرائت بزرگسالان و حمید سماوی، محمد نوروزی و منصور اسدی نفرات برتر رشته ترتیل بزرگسالان بود که یوسف‎تبار به آن اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: در بخش شکوفه‎های برادر نیز ابوالفضل مهدوی‎فر نفر اول حفظ 10 جزء، محمد یزدانی نفر برتر حفظ 20 جزء، ابوطالب منطقی، محمدهادی فرحزاد و علیرضا شعبانی نفرات اول تا سوم قرائت و امید دباغی، علی رمضانی‎فر، محمدرضا گرزالدین حائز رتبه‎های اول تا سوم شدند.

وی عنوان کرد: در بخش خواهران نیز زینب شاطری نفر اول، ملیکه نیکدل دوم، فاطمه محمدخانی سوم حفظ کل بزرگسالان، عطیه تبیانیان، زهرا نژادلو، سمیه صدیقی‎فر اول تا سوم حفظ 20 جز و در بخش 10 جز معصومه مولا، زهرا حافظی و سمیه کیکاووسی به ترتیب اول تا سوم شدند.

یوسف‎تبار گفت: در رشته قرائت بزرگسالان نیز فاطمه خدابخشیان اول، الناز همتی و مریم زیاری رتبه‎های دوم و سوم و در رشته ترتیل نیز فهیمه گلپایگانی رتبه اول و طیبه رحمانی‎فر رتبه دوم و فاطمه زمانی رتبه سوم را کسب کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: در بخش شکوفه‎های خواهر نیز نرجس سعدالدین و مهسا درویشیان اول و دوم حفظ کل، شیما یزدانی اول حفظ 20 جزء و فاطمه‎زهرا بسیج اول حفظ 10 جز شده و فریده باباحجیان، محدثه رمضان‎پور و فاطمه خواری اول تا سوم قرائت و مهشید فرمند و فاطمه خلیل‎نژاد نفرات اول و دوم ترتیل شدند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول