اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ معاون وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان‌غربی:

بخش غیردولتی در اولویت برنامه‌ریزی‌ها باشد / لزوم توجه یکسان به همه اقوام

معاون سیاسی وزیر کشور بر لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی برای توسعه و عمران آن تأکید و یکی از راه‌های عملی شدن آن را توجه به سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی عنوان کرد.

بخش غیردولتی در اولویت برنامه‌ریزی‌ها باشد / لزوم توجه یکسان به همه اقوام

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدکاظم میرولد در آیین معرفی استاندار جدید آذربایجان غربی که عصر شنبه با حضور نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اداری، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین اعضای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در سالن اداره برق استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راه‌های اصلی اشتغال و درآمد در مناطق مختلف، سرمایه‌گذاری است که محدود بودن بودجه‌های دولتی در سال‌های اخیر، بر لزوم توجه به بخش‌های غیر دولتی و خصوصی افزوده است.

وی به تجارب مدیریتی استاندار جدید آذربایجان غربی اشاره و تصریح کرد: با توجه به 14 سال سابقه استانداری در استان‌های مختلف کشور، وی انبوهی از تجربه هستند که بر این اساس به عنوان مناسب‌ترین گزینه از سوی وزارت کشور برای سکان‌داری آذربایجان غربی تعیین شده‌ است.

میرولد آذربایجان غربی را ترکیبی از اقوام و مذاهب مختلف عنوان کرد و افزود: در این میان توجه گسترده و البته یکسان بر تمامی اقوام آن، مسئله‌ای اساسی است.

وی بر لزوم برخورداری همه شهروندان از حقوق شهروندی یکسان تأکید کرد و گفت: استاندار چنین استان چند قومیتی باید در وهله نخست تلاش کند تا همه آحاد آن را به یک چشم دیده و به خواسته‌های همه آنها به یک اندازه توجه کند.

معاون سیاسی وزیر کشور به هم‌مرز بودن آذربایجان غربی با سه کشور خارجی نیز اشاره و تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری در این استان وجود دارد که باید به آنها توجه جدی شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای و درآمدی کشور، بر لزوم ورود بخش خصوصی بر سرمایه‌گذاری‌ها در استان و گردش چرخ‌های توسعه‌ای و پیشرفتی آن تأکید کرد و افزود: با چنین نگرشی می‌توان فضای تولید و اشتغال را در منطقه پر نشاط‌ و پویاتر کرد.

میرولد خاطرنشان کرد: توجه به بخش‌های غیر دولتی باید در اولویت‌های برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان باشد.

وی با اشاره به مشارکت چشمگیر و بالای 70 درصدی مردمان آذربایجان غربی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، بر لزوم بهره‌گیری از توان علمی علما و نخبگان استانی در شتاب روند توسعه استانی تأکید کرد.

میرولد خاطرنشان کرد: لازمه رشد و توسعه هر منطقه‌ای در وهله نخست وجود فضای تعاملاتی مثبت و سازنده در میان مسئولان آن منطقه است تا با تلاش برای اداره صحیح امورات، از یادگارهای امام و انقلاب در تمامی زمینه‌ها حفاظت و حراست کرد.

انتهای پیام/61006/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول