اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل

رقابت‌های قهرمانی کشتی پهلوانی مازندران برگزار می‌شود

رقابت‌های قهرمانی کشتی پهلوانی مازندران از صبح فردا به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

رقابت‌های قهرمانی کشتی پهلوانی مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های قهرمانی کشتی پهلوانی مازندران از صبح فردا یکشنبه به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: این رقابت‌ها به مدت یک روز در سالن ورزشی سرپوشیده خانه کشتی پهلوان قاسم رضایی دنبال می‌شود.

فریدون افضلی با اعلام اینکه شش شهر مازندران در این مسابقات حضور دارند،افزود: ورزشکاران شهرهای آمل، قائمشهر، بابل، تنکابن، ساری و بابلسر با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در اوزان پنج‌گانه 60، 70، 80، 90 و مثبت 90 کیلوگرم دنبال می‌شود، اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم رقابت‌هایی با سطح کمی و کیفی بالا را شاهد باشیم.

افضلی با اشاره به اینکه جمعه گذشته نیز مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی رده بزرگسالان مازندران در سالن ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای شهید سیدعلی جبرئیل نیاکی برگزار شد، ادامه داد: تیم‌های آمل، بابل و قائمشهر در این مسابقات به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گفته رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی آمل هشت کشتی‌گیر پهلوانی‌کار این شهرستان با دیگر رقبای خود در مازندران دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول