به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از پلیس گیلان، سردار تقی مهری در همایش کلانتری و پاسگاهها انتظامی گیلان اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع در پلیس فرماندهی انتظامی گیلان خوب ارزیابی شده است.
وی روسای کلانتری و پاسگاهها را به رعایت دقیق دستورالعمل سازمانی برای تصریح در ارائه بهتر خدمات به مردم تأکید کرد.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا تکریم ارباب رجوع در پلیس فرماندهی انتظامی گیلان را خوب ارزیابی کرد و افزود: حتی یک مورد بیلطفی نسبت به ارباب رجوع برای پلیس زیاد است.
وی به حاضران توصیه کرد که برای عدم تضییع حقوق مراجعان، مشخصات مراجعه کنندگان به کلانتری و پاسگاهها باید با دقت و ذکر کد ملی در سیستم رایانههای کلانتری و پاسگاهها درج شود.
مهری، به رعایت حقوق متهمان تحت نظری نیز تأکید کرد و از حاضران خواست تا حقوق متهمان تحت نظری با دقت رعایت شود.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در پایان به فرمایش مقام عظمای ولایت اشاره کرد و یادآور شد: پلیس باید گوشی شنوا، زبانی پاسخگو و دلی مهربان داشته باشد.
انتهای پیام/2300/ت/پ3003