اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خیر ابرکوهی خواستار شد

لزوم حمایت از سرمایه گذاران/ کلنگ پایانه مسافربری ابرکوه به زمین زده شد

خیر ابرکوهی گفت: اگر به دنبال پیشرفت منطقه خود هستیم باید از سرمایه گذارانی که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، حمایت کرد.

لزوم حمایت از سرمایه گذاران/ کلنگ پایانه مسافربری ابرکوه به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، سیدمحمود هاشمی، ظهر شنبه در جمع مسئولان ابرکوه در مراسمی که به مناسبت کلنگ زنی پایانه مسافربری ابرکوه تشکیل شده بود، اظهار داشت: از حدود دو سال پیش تا به حال آمادگی خود را برای احداث این پایانه اعلام کرده بودیم و امروز شاهد آغاز احداث این مکان هستیم.

وی افزود: هیچ گونه تصور درآمدی برای این محل نداریم و تنها دلیل سرمایه گذاری در این طرح، خدمت به همشهریانم است و با وجود این که حدود 57 سال از عمر خود را در شیراز گذرانده‌ام، هنوز به مردم شهرستان خودم علاقمند هستم.

هاشمی ادامه داد: شهرهایی که آباد می‌شوند در زمینه سرمایه گذاری نیز موفق به جذب سرمایه گذاران می‌شوند.

در پایان این جلسه و با حضور در محل در نظر گرفته شده برای احداث پایانه مسافربری واقع در جاده روستای شهرسب، کلنگ ساخت این مکان با حضور این خیر، جمعی از خانواده شهدا و مسئولان شهرستان ابرکوه به زمین زده شد.

به گزارش فارس، این خیر ابرکوهی تاکنون با واگذاری زمین به بسیاری از طرح‌های عمرانی، پایه گذار احداث برخی از زیرساخت‌ها همچون استادیوم کارگری، مدرسه، درمانگاه خیریه و ... شده است.

انتهای پیام/2464/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول