اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد خبر داد

آماده‌سازی 1100 جای پارک خودرو در دهه آخر ماه صفر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: سه پارکینگ اضطراری با ظرفیت یک‌هزار و 100 خودرو در مشهد برای دهه آخر ماه صفر آماده‌سازی شده است.

آماده‌سازی 1100 جای پارک خودرو در دهه آخر ماه صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، با توجه به این مهم و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته پارکینگ‌هایی برای استقرار ناوگان عمومی مسافربری از جمله هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته شده که ضروری است این هیئت‌ها قبل از حرکت و حضور در این شهر با مکان استقرار آن و شرایط‌ بهره برداری از آنها آشنا شوند.

محسن شریعتی گفت: با به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه محرم و آغاز ماه صفر و متعاقب آن افزایش حجم ورود مسافران و وسایل نقلیه عمومی بین شهری در مشهد، لزوم پیش‌بینی خدمات مناسب برای حضور خیل عظیم زائران، مسافران و مشتاقان امام رضا (ع) که به منظور شرکت در مراسم مذهبی ویژه این ایام به مشهد مقدس عازم هستند، ضروری است.

وی افزود: با توجه به این مهم و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پارکینگ‌هایی برای استقرار ناوگان عمومی مسافربری از جمله هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته شده که ضروری است این هیئت‌ها قبل از حرکت و حضور در این شهر با مکان استقرار آن و شرایط ‌بهره‌برداری از آنها آشنا شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به ایجاد 3پارکینگ اضطراری گفت: این پارکینگ‌ها در کمربندی بزرگراه شهید کلانتری ـ حاشیه میدان انقلاب، میدان شهید فهمیده ـ انتهای بولوار طوس و ابتدای شهرک شهید رجایی ـ مقابل میدان بار رضوی ایجاد شده است.

شریعتی ادامه داد: این سه پارکینگ ظرفیت پارک یک‌هزار و 100 دستگاه خودرو را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاروان‌های زیارتی و رانندگان باید قبل از حرکت نسبت به برنامه‌ریزی سفرهای خود اقدام لازم را به عمل آورند تا ضمن بهره‌مندی از فیض معنوی این مراسم با خاطری خوش و سفر راحت به محل اقامت خود عزیمت کنند.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول