اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

شورای عالی برای آبادانی گیلان گام بردارد

استاندار گیلان گفت: اعضای شورای عالی گیلان برای عمران و آبادانی این استان گام بردارند.

شورای عالی برای آبادانی گیلان گام بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی در نخستین نشست شورای عالی اسلامی استان اظهار کرد: از هر مسئولیتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و خداوند را ناظر بر کارهای خود بدانیم.

وی افزود: مردم گیلان با فرهنگ و بزرگ هستند و حق آنها است که مسئولان راستگو، صادق، خدمتگزار و امانت‌دار داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه شوراها فرصتی برای شهروندان است که خودشان را به عنوان یک خادم معرفی کنند، گفت: در قرآن کریم و بیانات رهبری معظم انقلاب همواره بر اهمیت موضوع شورا و مشورت تأکید شده است.

وی با اشاره به نقش شوراها در تصمیم‌گیری‌های کلان شهرها افزود: اندیشه رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید، حضور و استفاده از تمام تفکرات در دولت است.

نجفی ادامه داد: امروز فرصتی برای این عزیزان فراهم شده است تا بر شوراها و ارکان عمرانی شهرهای استان نظارت کرده و در برنامه‌ریزی گیلان نقش ایفا کنند.

وی به انتخاب هیئت رئیسه شورای عالی استان اشاره کرد و یادآور شد: هیئت رئیسه شورای عالی استان وظیفه دارند از تمام ارکان شورا در تصمیم‌گیری‌ها بهره ببرند زیرا اساس شورا بر مشورت بنا گذاشته شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید از مسئولیت‌ها به عنوان یک فرصت تبلیغات برای استفاده شود، تصریح کرد: باید تلاش شود با خدمت به مردم و عمران و آبادانی، شادی را در بین جامعه افزایش دهیم و لبخند را بر لبان مردم بنشانیم نه اینکه شرایطی پدید آید که پس از هر بارندگی، دغدغه آبگرفتگی و سیل را داشته باشند.

در ادامه جلسه مذکور اعضای شورای عالی استان ضمن انتخاب هیئت رئیسه این شورا، سوگند نامه را قرائت کردند.

انتهای پیام/2300/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول