اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح آمارگیری مسکن روستایی انجام گرفت

نمونه‎برداری از 11882 واحد مسکونی روستایی

معاون به‌سازی مسکن روستایی بنیاد مسکن اصفهان گفت: طرح آمارگیری روستایی شامل 309 روستا بود که 11 هزار و 882 واحد مسکونی نمونه‌برداری شد.

نمونه‎برداری از 11882 واحد مسکونی روستایی

محسن قوی‌بیان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با طرح آمارگیری مسکن روستایی، اظهار کرد: این طرح از 20 مهر تا 20 آبان ماه انجام گرفت و نتایج آن نیز به مرکز آمار تهران فرستاده شده است.

وی افزود: نتایج آن در 3 ماهه اول سال 93 اعلام می‎شود و مزیت این آمارگیری نسبت به دفعات گذشته اعلام نتایج در مقطع شهرستانی بوده که نتیجه را برای هر شهرستان جداگانه اعلام می‎کند.

معاون بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن اصفهان تصریح کرد: پس از اعلام نتایج، می‎توان برنامه‎ریزی در خصوص مسکن هر شهرستان را انجام دهیم که شامل مقاوم‌سازی و سایر برنامه‎های زیربنایی است.

وی با بیان اینکه طرح آمارگیری روستایی شامل 309 روستا بوده اضافه کرد: تعداد 11 هزار و 882 واحد مسکونی نمونه‌برداری شده که در چند طبقه 20 تا 50 خانوار و از 50 تا 100 خانوار قرار دارد.

قوی‌بیان افزود: آمارگیری انجام شده تمام نمونه‎های روستایی را پوشش می‎دهد و براساس فرمول‎های آماری مرکز آمار کشور وضعیت مسکن در هر روستا را مشخص می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام بودجه این آمارگیری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین می‎گردد که ناظران مرکز آمار نیز کنترل می‎کنند.

انتهای پیام/63015/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول