اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

دریافت 120 هزار دوز قطره فلج اطفال و رفع کمبود در خراسان رضوی

رئیس مرکز بهداشت استان خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون با تحویل 120 هزار دوز قطره فلج‌ اطفال به دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشکلی در رابطه با کمبود این دارو در سطح استان نداریم.

دریافت 120 هزار دوز قطره فلج اطفال و رفع کمبود در خراسان رضوی

رضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به مشکلات اخیر استان در خصوص کمبود قطره خوراکی فلج اطفال اظهار کرد: مدتی پیش با این مشکل مواجه بودیم اما در حال حاضر با رسیدن 120 هزار دوز از این قطره که تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شده است این مشکل برطرف شد.

وی افزود: امیدواریم در نوبت‌های بعدی این مشکل مجدداً ایجاد نشود و قبل از تمام شدن ذخایر استان محموله‌های بعدی به دست ما برسد.

سعیدی با اشاره به اینکه به طور متوسط هر یک ماه یک‌بار برای آوردن این محموله‌ها از تهران اقدام می‌کنیم، گفت: اقدام ما در تهیه این محموله‌ها از تهران بستگی به ذخایر موجود در استان دارد که سریعاً اقدام به تهیه کرده و سپس به توزیع می‌پردازیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از توزیع این محموله‌ها در سطح استان مقداری را نیز ذخیره می‌کنیم و تا قبل از تمام شدن این ذخایر مجدداً به تهران اعلام کرده و برای تهیه اقدامات انجام می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت استان خراسان رضوی گفت: در رابطه با کمبود قطره خوراکی فلج اطفال این نکته قابل توجه است که تهران نیز خود با این مشکل مواجه بود و به همین دلیل ما نیز مدتی هیچ ذخیره‌ای در استان نداشتیم که در حال حاضر با همت مسئولان این مشکل حل شده است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول