اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

مرحله استانی مسابقات مفاهیم قرآن کریم در اردبیل برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم در امامزاده صالح (ع) اردبیل با حضور 55 نفر برگزار شد.

مرحله استانی مسابقات مفاهیم قرآن کریم در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری نظری در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات با شرکت نفرات برتر از دوره شهرستانی در محل امامزاده صالح (ع) اردبیل برگزار شد و با رای داوران نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند و اسامی برگزیدگان هفته آینده  در سایت اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، افزود: در واقع نفرات شرکت‌کننده در این مرحله از مسابقات توانسته بودند از بین صدها نفر از شهرستان‌های مختلف استان اردبیل به این مرحله راه یابند و با یک رقابت سالم نیز تعدادی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: معاونت فرهنگی و کارشناسان قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری این دوره از مسابقات تدارک دیده بودند و افرادی که در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند در واقع بهترین‌های استان اردبیل بودند که امیدواریم در مراحل بعدی نیز بتوانند برای این خطه افتخار‌آفرین باشند.

انتهای پیام/‌62003/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول