اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج اصناف

همایش «خدمات‎نگار نصر» در شاهرود برگزار شد

همایش بسیج اصناف شاهرود با عنوان «خدمات‎نگار نصر» با حضور مردم، مسئولان و بسیجیان این شهر برگزار شد.

همایش «خدمات‎نگار نصر» در شاهرود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رئیس سازمان بسیج اصناف شاهرود ظهر امروز در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بسیج، همایشی با عنوان «خدمات‎نگار نصر» با حضور بیش از 250 نفر از بسیجیان خواهر و برادر بسیج اصناف شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج برگزار شد.

یحیی حسینی افزود: در این همایش، نماینده شرکت نگار نصر استان سمنان به بیان فعالیت‏های این شرکت در سطح کشور جهت آشنایی اصناف پرداخت.

وی تصریح کرد: شرکت نگار نصر در زمینه وام و اشتغال و اقتصاد مقاومتی و تأمین درمان و بنگاه‎های زودبازده فعالیت می‏کند و بسیجیان را در این زمینه یاری می‏دهد.

رئیس سازمان بسیج اصناف شاهرود خاطر نشان کرد: این گردهمایی با هدف آشنایی بسیجیان اصناف با خدمات شرکت نگار نصر و استفاده از خدمات این شرکت برای اصناف و بازاریان شاهرود برگزار شد.

حسینی همچنین با اشاره به برگزاری پیاده‏روی و کوهپیمایی خواهران بسیجی پایگاه اسوه عفاف این حوزه گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 70 نفر از خواهران بسیج پایگاه اسوه عفاف بسیج اصناف در پیاده‎روی و کوهپیمایی شرکت کردند.

وی افزود: شرکت‎‎کنندگان مسیر پایگاه تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود را پیاده پیمودند و با حضور در حرم پنج شهید گمنام و غبارروبی و عطرافشانی با آنها پیمان دوباره‎ای در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب بستند.

رئیس سازمان بسیج اصناف شاهرود تصریح کرد: شرکت‎کنندگان در پایان زیارت عاشورا را به یاد شهدای بسیجی اصناف و بازاریان در جوار حرم شهدا گمنام برپا کردند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول