اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی بسیج:

بسیج برای دشمنان بیم‎آفرین و برای دوستان امیدآفرین است

کارشناس سیاسی بسیج گفت: تفکر بسیجی برای دشمنان بیم‎آفرین و برای دوستان انقلاب اسلامی، امیدآفرین است و باید این تفکر فعال و پویا بماند.

بسیج برای دشمنان بیم‎آفرین و برای دوستان امیدآفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عبدالحسین خرقانی ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان قاره کوچک که با حضور بیش از 70 نفر در مسجد شهید افتخاری شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در دفاع مقدس خود را به جهانیان عرضه کرد و نشان داد که اگر نوای تفکر بسیجی در کشوری طنین‎انداز شود، چشم طمع غارت‎گران و مستکبران از آن قطع خواهد شد.

وی افزود: دفاع مقدس و حضور بسیج در آن عرصه به دشمنان فهماند که امام راحل (ره) با تأسیس بسیج برای حفظ انقلاب اسلامی پایه‏ریزی کرده و آنها ناخواسته سبب شدند در هشت سال دفاع مقدس این پایه‏ها قوی و قدرتمند شوند.

این کارشناس سیاسی بسیج تصریح کرد: بسیج بعد از جنگ نیز از پا ننشست و به رسالت خود که خدمت به مردم است عمل کرد و تلاش کرد تا بتواند کشور را از شرایطی که در آن گرفتار بود، نجات دهد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در عرصه‏های جهادی و سازندگی بعد از انقلاب رشد و شکوفایی خود را نشان داد و به کمک مردم و دولت برای سازندگی آمد و بسیاری از فعالیت‏های دوران بعد از جنگ به همت بسیج و بسیجیان اجرا شد.

خرقانی با بیان اینکه بسیج اکنون در جنگ نرم نیز با توجه به اشراف کامل به تهدیدات دشمنان وارد شده است، افزود: حلقه‏های صالحین و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بسیج اکنون در عرصه جنگ نرم وارد شده و با دشمن به مبارزه برخاسته‏اند.

وی تأکید کرد: به فضل خدا بسیج در این جنگ نابرابر نیز با بصیرت و معرفت خواهد توانست دشمنان را ناامید کند و این جمله رهبری را تحقق بخشد که بسیج برای دشمنان بیم‎آفرین و برای دوستان امیدآفرین است.

این کارشناس سیاسی بسیج افزود: تمام موفقیت‏های امروز ما در بعد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و خدمت‏رسانی برگرفته از تفکر بسیج است و باید این تفکر را حفظ و به نسل‎های بعد انتقال دهیم.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول