اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

2 طب اورژانس برای نخستین بار در چالوس مستقر شدند

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر،چالوس و کلادرشت در مجلس شورای اسلامی از استقرار دو طب اورژانس در چالوس خبر داد.

2 طب اورژانس برای نخستین بار در چالوس مستقر شدند

قاسم احمدی لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در چالوس اظهار داشت: در سال گذشته 53 متخصص به مازندران معرفی شدند که از این تعداد 19 متخصص به شهرستان‌های نوشهر و چالوس اضافه شد.

وی از استقرار دو طب اورژانس در چالوس خبر داد و گفت: پیش ‌از این فقط پزشک عمومی در اورژانس بیمارستان چالوس مستقر بود اما با استقرار طب اورژانس کسانی‌ ‌که در این زمینه تخصص دارند به کار گماشته شدند.

احمدی لاشکی با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج واقعی را مطلع، وظیفه‌شناس و حماسه‌ساز خواند و گفت: هر کس که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا و رهبری معتقد باشد و وظیفه‌اش را به‌درستی انجام دهد، بسیجی واقعی است.

وی اذعان داشت: اگر امروز کشورهای قدرتمند دنیا غنی‌سازی را به ‌عنوان حق مسلم کشور ما پذیرفتند همه و همه به واسطه برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران و تفکر بسیجی‌گونه‌ این ملت است.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلادرشت با اشاره به فعالیت 18 ماهه دوران خدمتش در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون در مجلس شورای اسلامی حق عمومی همه‌ مردم است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل مجلس شورای اسلامی تاکنون 2 هزار و 700 مصوبه گذرانده شده که از این تعداد دو سوم آن لوایح بود و یک سوم دیگر نیز طرح‌هایی بود که نمایندگان دادند.

احمدی لاشکی اعلام کرد: در دور نهم مجلس شورای اسلامی 265 طرح ایجاد شد و 110 لایحه ارسال شد و این تفاوت یعنی مجلس امروز بسیار فعال است و موضوعات مبتلا‌به جامعه را به قانون تبدیل می‌کند تا به‌ کمک مردم بیاید.

وی از کسب رتبه نخست خود در نطق‌های میان دستور مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان داشت: در زمینه طرح و لایحه به مجلس توانستم رتبه هفتم را از بین 290 نماینده کسب کنم.

احمدی لاشکی به مشکلات و معضلات موجود در آزاد راه تهران ـ شمال اشاره کرد و گفت: با جمع‌آوری یک‌هزار و 400 امضا از نمایندگان مجلس توانستیم تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان را بنویسیم تا به این موضوعات که چرا پروژه آزاد راه به پایان نمی‌رسد و همچنین مشکل بنیاد علوی با مردم منطقه نیز بررسی و حل شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس بیان داشت: بررسی حق انشعاب آب مدارس، قانون سرباز قهرمان، قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران و قوانین مربوط به اخذ جواز ساخت و ساز از دیگر قوانینی بود که در این دوره از مجلس شورای اسلامی نوشتیم.

وی تصریح کرد: آماده‌سازی کتابچه تاسیس استان شدن غرب مازندران، شهرستان شدن کلاردشت، شهر شدن کجور و بالا بردن پیشرفت فیزیکی آزاد راه تهران ـ شمال از 64 درصد طی 17 سال به 33 درصد در امسال از جمله کارهای عملیاتی در این دوره از مجلس شورای اسلامی است.

احمدی لاشکی یادآور شد: کلنگ‌زنی مجتمع 612 واحدی مسکن مهر، تاسیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان نخستین دانشگاه دولتی غرب مازندران و تصویب طرح جامع سیلاب نوشهر، چالوس و کلاردشت از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در مجلس نهم است.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول