اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان اصفهان:

تفکر بسیجی باید به عنوان متعالی ترین تفکر نشر داد

مدیرکل ارشاد استان اصفهان گفت: امروز باید در دنیا تفکر بسیجی به عنوان متعالی‌ترین تفکر توسعه یابد، که این خود تهاجم علیه دشمن است.

تفکر بسیجی باید به عنوان متعالی ترین تفکر نشر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قطبی در همایش بزرگ مهندسی فرهنگی که امشب در تالار فرشچیان برگزار شده بود، اظهار کرد: امام حسین (ع) علمداری چون ابوالفضل داشت و جایگاهی بس بلند مرتبه را از آن خود ساخت.

وی در ادامه به توضیح جنگ نرم از نگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و ویژگی‌های علمدار امروز را برشمرد.

مدیرکل ارشاد استان اصفهان گفت: در فضای جنگ نرم هدف پیکره و بدن نیست و برخلاف جنگ سخت، به جسم‌ها حمله نمی‌شود، بلکه هدف عقاید و باورها و معرفت و درون مایه‌های ارزشی و اخلاقی انسان‌ها است.

وی توضیح داد: در جنگ نرم  بعد مادی مهم نیست و در آن طوایف جامعه و همه اقشار را مدنظر است و همه رده‌ها هدف قرار می گیرند، ابزار آن سلاح گرم نیست.

قطبی افزود: ما باید در فضا جنگ نرم و برای مقابله با دشمنان دو راهبرد صیانت  و حمله و تهاجم را توامان داشته باشیم.

وی ابراز کرد: در جنگ نرم ، باید زره مناسب را پوشید و در راهبرد حفاظت و صیانت باید از ابزار های دفاعی مناسب استفاده کنیم.

مدیرکل ارشاد اصفهان تصریح کرد: در راهبرد حمله باید افسران جوان جنگ نرم نقش‌آفرین باشند.

قطبی خاطرنشان کرد: بسیاری از تفکرات دشمن قابل نقد است چرا که دچار تناقض و ضعف های بسیاری است، امروز باید در دنیا تفکر بسیجی را توسعه داد که این تهاجم است.

وی بیان داشت: بسیجی به باورهای دینی و خدا تکیه کرده و این خود یک ظرفیت است، یکی از ویژگی‌های قرآن این است که در دست هر کسی باشد معجزه است و ما امروز نیز این معجزه را در اختیار داریم و هر کسی آن را قرائت کند و نشر دهد حامل معجزه است و ما باید با این معجزه تفکر بسیجی را به عنوان متعالی‌ترین تفکر نشر دهیم.

مدیرکل ارشاد اصفهان  تاکید کرد: در جنگ نرم مهمترین ابزار ما فهم دینی است و امکان ندارد که در مواجهه با دشمن بدون تکیه به گذشته خود بتوانیم موفق شویم، این یک اصل مسلم است نه تکنیک و تاکتیک و بدون پشتوانه موفق نخواهیم شد.

انتهای پیام/63001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول