اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دو تن از وزرای دولت احمدی‌نژاد

یادواره شهدا «از خاک تا افلاک» آغاز شد

همزمان با هفته بسیج یادواره جمعی از شهدای شهرری با عنوان «از خاک تا افلاک» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی و صادق محصولی برگزار می‌شود.

یادواره شهدا «از خاک تا افلاک» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با هفته بسیج مستضعفین یادواره جمعی از شهدای شهرری با عنوان از خاک تا افلاک با حضور دو تن از وزرای دولت احمدی‌نژاد آغاز شد.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی تا دقایقی دیگر در جمع خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مردم ولایی جنوب استان تهران در یادواره‌ای که به عنوان «از خاک تا افلاک» مزین شده است به ایراد سخن می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار فارس، تا دقایقی دیگر صادق محصولی یکی دیگر از وزرای دولت محمود احمدی‌نژاد نیز در این یادواره حضور یافته و به روایت عملیات‌های دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا در دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل می‌آید.

پخش کلیپ‌هایی از دوران دفاع مقدس، بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان در رابطه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و... از دیگر برنامه‌هایی است که در این یادواره اجرا می‌شود.

گفتنی است یادواره شهدا با عنوان «از خاک تا افلاک» به همت پایگاه حضرت مهدی (عج) حوزه 357 حضرت ولی‌عصر به ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع)‌ و مسجد حجت‌‌بن‌الحسن (ع) در حال برگزاری است.

این گزارش حاکی است، شهرری که جنوبی‌ترین منطقه پایتخت ایران اسلامی است در دوران دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 730 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/2462/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول