اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور 2 بازیکن خارجی در تمرینات تراکتور

جلالی: مذاکرات با کرار به مرحله نهایی رسیده است

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: مذاکرات ما با کرار به مرحله نهایی رسیده و این بازیکن در آستانه پیوستن به تراکتورسازی می‌باشد، ضمن اینکه قرار است دو بازیکن خارجی نیز هفته آینده در تمرینات تیم حضور یابند.

جلالی: مذاکرات با کرار به مرحله نهایی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید جلالی امشب در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: در این بازی تیم ما موقعیت‌های خوبی را به دست آورد و می‌توانستیم با اختلاف چند گل پرسپولیس را شکست دهیم.

دروازه‌بان پرسپولیس سرعت تراکتور را گرفت/ خود را به زمین می‌زد

وی افزود: در 20 دقیقه ابتدایی بازی  تیم برتر میدان بوده اما دروازه‌بان تیم پرسپولیس با اتلاف وقت در مسابقه سرعت تیم ما را کاست، با این وجود از بازی تیمم راضی بوده و این پیروزی را تقدیم مردم خوب تبریز می‌کنم.

وی با ابراز خوشحالی از نحوه گل تیمش گفت: ما در دور رفت نتوانستیم از ضربات ایستگاهی و آغاز مجددها خوب استفاده کنیم و اینکه در بازی اول دور برگشت از ضربه آغاز مجدد به گل رسیدیم، امیدوارکننده بود و با این گل از نقطه کرنر توانستیم یکی از نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

جلالی گفت: امروز بازیکنان تیم تراکتورسازی با فداکاری در میدان بازی کردند و من از تمام آنها رضایت داشته و توانستند با غیرت و همت خود به 3 امتیاز بازی دست یافته و در جدول رده‌بندی گام بلندی برای کسب قهرمانی بردارند.

وی ادامه داد: نباید به خاطر هزار نفر 60 هزار نفر را تنبیه کرد. من نمی‌گویم تنبیه نباشد ولی باید اولویت روی تشویق باشد. با این حال از همه هواداران خاضعانه تشکر می‌کنم و از همه بیشتر به این خاطر خوشحالم که آنها خوشحال ورزشگاه را ترک کردند.

جلالی گفت: به زمین تمرین احتیاج داریم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه استان متحد باشند با این حال معتقدم که امیدوارترین و شایسته‌ترین تیم تراکتورسازی است.

وی در مورد کارت‌های زرد و قرمز بی‌مورد بازیکنان تراکتورسازی گفت:‌ نباید نگران این مسائل بود. دیدید که در بازی رفت مقابل پرسپولیس سرمان را شکستند و با ارائه یک بازی درگیرانه توانستند پیروز شوند. ما در آن مسابقه اخراجی هم دادیم. بنابراین نباید خیلی نگران این موضوع باشیم.

جلالی افزود:‌ مطمئن باشید در دور برگشت یک سری از بازیکنان مانند جواد کاظمیان بهترین بازی‌هایشان را برای تراکتورسازی انجام خواهند داد و اگر نتوانستیم برای نیم فصل دوم یارگیری خوبی داشته باشیم این اطمینان را می‌دهم که یارهای خودمان از بهترین‌ها خواهد شد.

با 14 بازیکن مذاکره کردیم

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد عملکرد ضعیف این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: ما با 14 بازیکن وارد مذاکره شدیم، اما حتی از لیگ یک نیز نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم و علت آن مبالغ هنگفتی بود که این بازیکنان و یا باشگاه‌ها طلب می‌کردند و نمی‌خواستم هزینه سنگینی را روی دوش باشگاه بگذارم.

وی افزود: مذاکرات ما با کرار به مرحله نهایی رسیده و این بازیکن در آستانه پیوستن به تراکتورسازی می‌باشد، ضمن اینکه قرار است دو بازیکن خارجی نیز هفته آینده در تمرینات تیم حضور یابند.

وی  گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر یک عزم استانی لازم است و باید تمام استان متحد شوند تا بتوانیم نخستین قهرمانی لیگ برتر را به تبریز به ارمغان آوریم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: اگر دایی شکست را قبول نمی‌کند به خاطر خصوصیات اخلاقی‌اش است. زمانی که دایی در سال 1375 در مسابقه نیمه‌نهایی ارتش‌های جهان با کره‌جنوبی در تیم من بازی می‌کرد، وقتی به بازیکنانم گفتم نظرشان در مورد این که کره تیم پرقدرتی است و باید فکر کنند در فینال جام جهانی با برزیل بازی دارند، چیست؟ یکی گفت باید آبرومندانه ببازیم و دیگری هم چنین نظری داشت اما دایی در جمع گفت؛ مگر کسی فینال جام‌جهانی را از دست می‌دهد؟ آن‌ها 11 نفر هستند و ما هم 11 نفر. این نشان می‌دهد که دایی دوست ندارد ببازد. او وقتی این اتفاق برایش رخ می‌دهد دست به چنین کارهایی می‌زند.

انتهای پیام/60002/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول