اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان

نفت گچساران امیدوار به پیکان‌سواری در لیگ دسته اول فوتبال کشور

تیم فوتبال نفت گچساران پس از موفقیت‌های کسب شده در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و در فصل جاری، این بار به موفقیت در برابر تیم پیکان تهران می‌اندیشد.

نفت گچساران امیدوار به پیکان‌سواری در لیگ دسته اول فوتبال کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پدیده امسال لیگ دسته اول فوتبال ایران است که یکسره پس از قهرمانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و صعود به یک رده بالاتر اکنون تنها پس از گذران یک نیم فصل در رتبه دوم گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفته است.

تیم فوتبال نفت گچساران در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال با هدایت مربی سرشناس خود محمدحسین ضیایی بازیکن اسبق تراکتورسازی تبریز و در مقطعی واشاش مجارستان در رده دوم این گروه قرار گرفته است.

گروهی که در آن تیم‌های مطرحی چون ایرانجوان بوشهر، نفت مسجد سلیمان، پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، پیکان تهران، راهیان کرمانشاه و ابومسلم قرار دارند.

با بازی‌های انجام گرفته در 11 هفته گذشته باید تیم‌های نفت و گاز گچساران و البدر بندر کنگ را پدیده این دوره از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور لقب داد.

در بازی فردا تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی از 10 بازی و با 16 امتیاز در مقابل تیم پیکان صف‌آرایی می‌کند که تیم سرشناس تهرانی اکنون با 10 امتیاز از 9 بازی در کمرکش جدول و در رتبه نهم این گروه قرار دارد.

تیم پیکان در مجموع از این 10 بازی سه برد، یک مساوی، پنج باخت، 10 گل زده، 12 گل خورده و دو تفاضل گل دارد و در مقابل نفت و گاز گچساران با چهار برد، چهار مساوی، دو باخت، 13 گل زده، 10 خورده و سه تفاضل گل از هر لحاظ آماری بهتر از رقیب تهرانی خود کسب کرده است.

پیکان در این بازی که فردا شنبه 9 آذر در ورزشگاه پیکان‌شهر برگزار می‌شود دو بازیکن کلیدی خود یعنی محمد برجلو و ایمان رزاقی‌راد را به دلیل محرومیت همراه نخواهد داشت.

داوری این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی‌فر و به کمک جلیل شعرانی و عبدالله عبدالهی خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول