اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست بذرافشان با مربیان تیم‌های پایه ورامین تاکید شد

ایجاد اتحاد در فوتبال پایه ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در نشست مشترک با مسئولان و مربیان تیم‌های پایه این شهرستان در مورد ایجاد اتحاد در فوتبال پایه شهرستان گفت‌وگو کرد.

ایجاد اتحاد در فوتبال پایه ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز در نشستی مشترک با حضور مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک و هیئت فوتبال شهرستان ورامین، مربیان تیم‌های پایه و مسئولان تیم‌ها، پیرامون مشکلات فوتبال در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان بحث و گفت‌وگو شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین طی سخنانی در این نشست در ارتباط با شرایط فوتبال پایه اظهار داشت: متاسفانه توجه کمی به اخلاق در این رده می‌شود و نگاه‌ها به این رده فقط بعد مادی گرفته و این اتفاق بسیار نگران‌کننده است.

مجید بذرافشان گفت: باید مدارس فوتبال و تیم‌ها همان‌گونه که از امکانات شهرستان استفاده می‌برند در خدمت شهرستان باشند و ما باید تلاش کنیم که لیگ خود را در رده پایه پویا کنیم نه اینکه به شهرهای دیگر رفته و در لیگ آن‌ها بازی انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد باشگاه و مدارس فوتبال از لحاظ فرهنگی اشاره کرد و گفت: مدارس فوتبال و تیم‌های پایه ما باید در این ارتباط تلاش بسزایی را انجام دهند و علاوه بر رشد شاگردان خود در زمینه ورزش به رشد آن‌ها در زمینه فرهنگی و معنوی هم نگاه ویژه داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نوع پیشرفت تیم‌ها و صعود آن‌ها به رده بالاتر از تیم‌ها خواست برای پیشرفت از مسیر معمول و اصلی حرکت کنند و مراتب را به ترتیب طی کنند در این صورت اداره ورزش و جوانان تمام حمایت خود از این تیم‌ها را انجام می‌دهد.

برگزاری لیگ فوتبال در ورامین

رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک و رئیس هیئت فوتبال ورامین نیز در ادامه این نشست با اشاره به ایجاد اتحاد بین مدارس فوتبال از مربیان و مسئولان این امر خواستار شد که با اتحاد و وحدت در سال آینده یک لیگ پویا را تشکیل دهند.

آزمان کادری تاکید کرد: مربیان در رده پایه برای سال آینده مدارک مربیگری خود را کامل کنند و در همین راستا هم هیئت فوتبال یک دوره کلاس مربیگری درجه D تا پایان سال‌جاری برگزار می‌کند.

این گزارش حاکی است، مسئولان و مربیان مدارس فوتبال در پایان این نشست به بیان مشکلات و ارائه راه‌حل‌هایی برای برطرف کردن این مسائل پرداختند.

انتهای پیام/2462/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول