اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

نمایندگان مجلس حافظ منافع و حقوق ملت ایران باشند

امام جمعه رودبار جنوب گفت: اکنون مجلس باید نمایندگانی داشته باشد که حافظ منافع و حقوق ملت ایران باشند و اولویت‌ها را در نظر بگیرند.

نمایندگان مجلس حافظ منافع و حقوق ملت ایران باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) اظهار داشت: این ایام‌، ایام اسارت اهل‌بیت امام حسین‌(ع ) است.

وی با اشاره به نزدیک شدن روز مجلس افزود: شهید مدرس از جمله کسانی بودند که بر مبنای کلام گهربار امام سجاد (ع) که فرمودند «هر کس خصوصیات عدل‌ و وفای به عهد را داشته باشد، چکیده‌ای از دین و دین‌داری دارد»‌ زیر بار خواسته‌های زور نرفت و هرگاه در مجلس قانونی بر خلاف حقوق‌ و منافع مردم ایران در جریان بود در مقابل آن ایستادگی می‌کردند.

گروهی بیان داشت: اکنون مجلس باید نمایندگانی داشته باشد که حافظ منافع و حقوق ملت ایران باشند و اولویت‌ها را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای تصریح کرد: انسان‌ها باید منصف باشد و در موضع‌گیری‌های خود انصاف را در نظر داشته باشند وتوجه داشته باشیم که چه داده‌ایم و چه گرفته‌ایم و آن طور نباشد که اگر کسی سلیقه‌اش با دولت یکی نباشد، اقدام به سیاه‌نمایی علیه دولت کند.

گروهی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری آن را تائید کردند ما هم باید از ایشان تبعیت کنیم‌.

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: اکنون پنج قدرت هسته‌ای و یک قدرت اقتصادی زانو به زانوی جمهوری اسلامی ساعت‌ها بحث می‌کنند که این دلیل بر عظمت کشورمان است واین محقق نمی‌شد مگر با نقش بی‌بدلیل مقام معظم رهبری که هر کجا نیاز به اخطار باشد اخطار و هر جا نیاز به حمایت باشد، حمایت می‌کنند.

وی  از مردم شریف شهرستان رودبار جنوب که ارادت خاصی نسبت به سرور و سالار شهیدان دارند، تقاضای همکاری در زمینه جمع‌آوری  کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای ساخت گنبد جدید حضرت امام حسین (ع) کرد.

انتهای پیام/2655/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول