اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی بسیج:

بسیج کارنامه درخشانی دارد/ تفکر بسیج از اسلام و قرآن نشأت گرفته است

کارشناس سیاسی بسیج گفت: بسیج در طول 34 سال گذشته از تأسیس خود در ابعاد مختلف، کارنامه درخشانی دارد و این به برکت تفکر نشأت گرفته از اسلام و قرآن است.

بسیج کارنامه درخشانی دارد/ تفکر بسیج از اسلام و قرآن نشأت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علیرضا مصطفوی ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی جهاد کشاورزی شاهرود که با حضور کارکنان این اداره در نمازخانه این نهاد برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به دستاوردها و عملکرد بسیج در طول 34 سال گذشته اظهار کرد: بسیج از بدو تأسیس تاکنون توانسته به وظایف محوله خود به خوبی عمل کند و هر جا که حاضر شده، باعث خیر و برکات فراوانی بوده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس اوج حرکت بسیج را دیدیم و بسیجیان با اخلاص و شور و شعور انقلابی و اسلامی خود چه حماسه‏ها آفریدند و جان‏های خود را برای حفظ نظام فدا کردند.

این کارشناس سیاسی بسیج تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نیز بسیج در عرصه سازندگی و خدمت‏رسانی وارد شد؛ هر چند در دوران دفاع مقدس نیز در این عرصه نیز فعال بود اما بعد از جنگ بسیج بسیار فعال در این عرصه حضور یافت.

وی افزود: خدمت‏رسانی به نظام و مردم ذات بسیج و بسیجیان بوده و در تفکر بسیج، خدمت به مردم و اسلام در جایگاه والایی قرار دارد و این موضوع تا امروز به خوبی در بسیج ظهور و بروز داشته است.

مصطفوی خاطر نشان کرد: محور بسیج در تمام عرصه‏های خدمت‏رسانی در کشور گواه این است که بسیج یک لحظه نیز از خدمت غافل نبوده و هر جا نظام و مردم نیاز به خدمت داشته‏اند، بسیج لبیک گفته است.

وی با اشاره به فعالیت‏های گسترده بسیج در بخش‏های مختلف علمی، فناوری، صنعتی و تکنولوژی گفت: تفکر بسیجی باعث شد ما روی پای خود بایستیم و امروز صنعت هسته‏ای بومی داشته و جزو کشورهای دارای این قدرت باشیم.

کارشناس سیاسی بسیج تأکید کرد: دشمنان ما از این تفکر می‏هراسند و تلاش آنها چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم این بوده و هست که این تفکر را نابود و یا منحرف کنند، اما غافل هستند که تفکر بسیج با توجه به اسلام ناب منحرف و نابود نخواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول