اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه شاهرود:

بسیجیان مدافعان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سابق سپاه شاهرود گفت: بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون، بزرگ‏ترین مدافعان دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و به تکلیف خود که امام راحل بر دوش آنان گذاشته، عمل کرده‏اند.

بسیجیان مدافعان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین ابوترابی ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی بسیج ادارات و کارخانجات شاهرود که با حضور بیش از 80 نفر از کارکنان اداره مخابرات شاهرود در نمازخانه این اداره برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به بسیجیان اظهار کرد: بسیج مولود امام راحل است که با بنا نهادن این نهاد انقلاب اسلامی در برابر خطراتی که از طرف استکبار به وجود می‏آید، بیمه می‏شود.

وی افزود: بسیج تفکری ناب برگرفته از اسلام ناب است که امام با دوراندیشی و موقعیت‏سنجی خود آن را بنا نهاد و مردم را که مدافعان انقلاب هستند، عضو آن کرد.

فرمانده سابق سپاه شاهرود تصریح کرد: امام خمینی (ره) در پیامی فرمودند «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی بوزد، آن کشور برابر خطرات دشمنان مصون خواهد ماند» و این جمله بسیار معنا در خود نهفته دارد.

ابوترابی خاطر نشان کرد: تفکر بسیج با توجه به سخن امام یک تفکر فعال، پویا و زنده است که باعث زنده و فعال شدن جامعه می‏شود و این پویایی و فعالیت در جامعه بسط و گسترش دارد.

وی با بیان اینکه مصونیت کشور برابر توطئه‏های دشمنان خاصیت تفکر بسیجی است، افزود: تفکر بسیجی است که سبب می‏شود کشوری برابر دسیسه‏ها و توطئه‏های دشمنان داخلی و خارجی مصون شود.

فرمانده سابق سپاه شاهرود گفت: تفکر بسیجی، تفکری برگرفته از اسلام و دستورات متعالی قرآنی است که با تعالیم ائمه درآمیخته و نقشه راه ما قرار گرفته است.

ابوترابی تصریح کرد: بسیجی انسانی مؤمن، با اخلاص، متعهد و معتقد به اسلام و انقلاب است که برای حفظ آن جان خود را فدا می‏کند و هیچ چشم‏داشتی نسبت به کار خود ندارد و خود را مدیون اسلام و انقلاب می‏داند.

وی با بیان اینکه امروز این تفکر در جای جای دنیا نیز دیده می‏شود، بیان کرد: در سراسر جهان وقتی نگاه می‏کنیم، می‏بینیم که ملت‏های آزاده با تأسی از انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی به پا خاسته و انقلاب می‏کنند.

این کارشناس سیاسی سپاه افزود: امروز باید به خود ببالیم؛ چرا که ابرقدرت‏های جهان از ما می‏هراسند و می‏خواهند ما را محدود و کنترل کنند اما در این راه نیز ناکام هستند.

ابوترابی تأکید کرد: باید این تفکر را در خود و خانواده و جامعه تعمیم دهیم و بدانیم که انقلاب اسلامی با این تفکر حفظ و زمینه‏ساز ظهور خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول