اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

حمایت‏های بی‏دریغ از تیم مذاکره کننده ایران نتیجه مطلوبی داد

امام جمعه موقت سمنان گفت: حمایت‏های بی‏دریغ از تیم مذاکره کننده هسته‏ای جمهوری اسلامی ایران نتیجه مطلوبی داد.

حمایت‏های بی‏دریغ از تیم مذاکره کننده ایران نتیجه مطلوبی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان این استان برگزار شد، با اشاره به مذاکرات اخیر نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای غربی در ژنو اظهار کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان در این گفت‏وگوها خوب ظاهر شد.

وی تصریح کرد: موفقیت‏های قابل ذکری در روند فعالیت‏های تیم مذاکره کننده هسته‏ای کشورمان در ژنو به دست آمد که قابل تقدیر و پاسداشت است.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: امروز همه مردم و مسئولان و در رأس همه، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حمایت‏های بی‏دریغی از تیم مذاکره کننده هسته‏ای جمهوری اسلامی ایران دارند که در پیشبرد امور بسیار تأثیرگذار و مهم است. 

حمایت‏های رهبری سبب شد گفت‏وگوها با اطمینان بیشتری پیش رود

امام جمعه موقت سمنان افزود: حمایت‏های ولی امر مسلمین جهان از تیم مذاکره کننده کشورمان، به اعضای این گروه، شهامت و جسارت بخشید و سبب شد تا گفت‏وگوها با جدیت و اطمینان بیشتری پیش رود.

عبدوس تاکید کرد: نرمش قهرمانانه که رهبری در ماه‏های اخیر از آن یاد کردند، به زیبایی از سوی جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات به نمایش گذاشته شد و این جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: این نوع نرمش و کنار آمدن با جهان غرب باعث شد چهره واقعی آمریکا و صهیونیسم و قدرت‏های پوشالی دنیا مشخص شود و همه جهانیان دیدند که ایرانی‏ها در کار و سخنان خود حسن نیت دارند.

امام جمعه موقت سمنان افزود: موفقیت‏هایی که امروز در سفر تیم مذاکره کننده هسته‏ای ایران به ژنو به دست آمده، بدون شک حاصل خون شهیدان انقلاب اسلامی، مجاهدت‏های دانشمندان هسته‏ای، تلاش بی‏وقفه دولت قبل و کنونی و در کنار همه، حمایت‏های رهبری و پشتیبانی‏های ملت است.

 مردم ایران از حقوق هسته‏ای خود عقب‏نشینی نخواهند کرد

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه مردم ایران از حقوق هسته‏ای خود عقب‏نشینی نخواهند کرد، گفت: غنی‏سازی در داخل کشور هم‏چنان ادامه خواهد داشت.

عبدوس افزود: غنی‏سازی تا پنج درصد که امروز به فناوری آن دست یافته‏ایم، مشکلات و نیازهای کشور را تا مدت‏ها رفع می‏سازد؛ البته این بدان معنی نیست که مردم از حقوق خود عقب نشسته‏اند.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول