اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر‌عباس:

مسئولان به شدت از متملقان دوری کنند

امام جمعه بندر‌عباس گفت: از مسئولان جدید استان خواسته‌ام که به شدت با متملقان برخورد و از آنها دوری کنند.

مسئولان به شدت از متملقان دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس؛ آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته با اشاره به روز نیرو دریایی ارتش اظهار داشت: یکی از کارهای ارزشمندی که این نیرو طی سال‌های گذشته انجام داده است مقابله با دزدان دریایی و حضور در آب‌های بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: اغلب دزدان دریایی مردم فقیری از کشور سومالی و کشورهای آفریقایی هستند که کشورهایشان در اثر فعالیت‌های استکباری چپاول شده است و باید پس از دستگیری آنها با آنها به مهربانی و محبت برخورد کرد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: با بیان اینکه امروز نیروی دریایی ارتش به دستاوردهای زیادی دست یافته است افزود: زمانی فکر نمی‌کردیم که نیروی دریایی بتواند تجهیزات اولیه خود را بسازد اما امروز شاهد آن هستیم که این نیرو با ساخت شناورهای سطحی و زیرسطحی و از جمله زیردریایی‌ها، در آب‌های بین‌المللی حضوری مستمر و مقتدر دارد که این امر سبب وحشت استکبار شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات اخیر در ژنو اشاره و افزود: غرب که تا دیروز حاضر به پذیرش حق هسته‌ای ایران نبود اما امروز پس از سال‌ها مقاومت ملت، سبب شد تسلیم شود و سرانجام حق ما را در این بخش به رسمیت بشناسد.

وی تصریح کرد: باید از این به بعد نیز دولت را کمک کنیم تا در برنامه‌های خود موفق شود.

وی در پایان این بخش از سخنان خود اضافه کرد: نظام اسلامی حتی در مواقعی که در داخل نیز مشکلاتی داشته است همواره در دنیا به کمک مستضعفان و مظلومان دنیا از جمله مردم فلسطین شتافته است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری با تسلیت سالگرد شهادت امام سجاد افزود: طی سال‌های گذشته شاهد بودیم که همایش بین‌المللی امام سجاد با محوریت معرفی هر چه بیشتر این امام همام در بندر‌عباس و دیگر شهرهای هرمزگان برگزار می‌شود که باید این امر مهم تداوم یابد.

وی در ادامه به روز جهانی معلولان و کمک به این قشر اشاره کرد و گفت: در مراسم معارفه استاندار جدید به مسئولان تاکید کردم که از متملقان دوری کند. چرا که چاپلوسی‌ها سبب می‌شود مسئولان دچار مشکل شوند و به ذلت برسند.

انتهای پیام/88001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول