اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نیاز 9 میلیاردی استادیوم فتاحی یاسوج برای تکمیل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است تا ساخت استادیوم 15 هزار نفری یاسوج تکمیل شود.

نیاز 9 میلیاردی استادیوم فتاحی یاسوج برای تکمیل

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از برخی پروژه‌های بزرگ نیمه‌تمام شهر یاسوج از جمله استادیوم 15 هزار نفری این شهر بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید پیمانکار این پروژه گزارشی در خصوص مختصات پروژه و اعتبارات مورد نیاز آن ارائه داد.

سید موسی خادمی استاندار در این بازدید با بیان این‌که جامعه ورزش به خصوص فوتبال نیاز مبرمی به این استادیوم بزرگ ورزشی دارد، اظهار کرد: این استادیوم با همتی که مسئولان به خرج می‌دهند در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ساخت این پروژه از سال 86 کلید خورد، اظهار کرد: قرار بود که ساخت این پروژه بزرگ ورزشی در دو سال یعنی در سال 88 به پایان برسد که برخی مشکلات از جمله مشکل اعتباری اجازه نداد.

خادمی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی این پروژه گفت و افزود: البته خود کاسه ورزشگاه اکنون پیشرفت 97 درصدی و شاید بالاتر را دارد.

وی در کل میانگین پیشرفت فیزیکی این ورزشگاه را 90 درصد اعلام کرد و گفت: امسال حدود سه میلیارد تومان برای تکمیل آن اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون تنها 400 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیاز 9 میلیارد تومانی این ورزشگاه برای تکمیل کامل گفت و افزود: مسئولان استانی باید در تهران پی‌گیر اعتبارات آن باشند که همه اعتبارات در نظر گرفته شده برای آن ملی است.

خادمی با تأکید به همه عوامل دست‌اندرکار این مجموعه برای تسریع در روند کار و تلاش برای تکمیل آن در کمترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: این سرمایه ملی که تاکنون به این مرحله رسیده باید با رفع برخی نواقص آن ظرف چند ماه آینده برای استفاده در اختیار بهره‌بردار قرار گیرد.

وی تلاش بر انجام کارهای اساسی باقی‌مانده را اولویت کار در این پروژه دانست.

انتهای پیام/2571/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول