اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمانی در برابر توطئه‌ها ایستاده است

امام جمعه سنندج از وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب اسلامی در کشور به عنوان شاخص اصلی اقتدار نظام نام برد و گفت: ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمانی در برابر توطئه‌ها ایستاده است.

ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمانی در برابر توطئه‌ها ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بدون شک تفکر بسیج در برهه‌‌های زمانی از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی روشنگر راه بوده و بسیجیان جان بر کف در عرصه‌‌های مختلف حماسه‌‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.

وی افزود: تفکر بسیج به عنوان روشی مترقی در مدیریت نهضت، انقلاب و جامعه می‌‌تواند همه توطئه‌ها و تحریم ‌ها را به فرصت تبدیل کند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام شهادت امام سجاد(ع) تصریح کرد: همه پیروان مذاهب اسلامی احترام ویژه‌ای را به اهل بیت(ع) قائل بوده و مردم اهل سنت کردستان نیز محبت به اهل بیت(ع) را از والاترین امور اعتقادی خویش می‌دانند.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: بدون شک تأسی از سیره خاندان رسول‌الله(ص) روشنگر راه همه مسلمانان در تمامی دوران‌ها بوده و عزت و تعالی روزافزون آنان نیز در گرو تأسی از همین مکارم اخلاقی است.

وی افزود: مسلمانان باید توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان را جدی بگیرند و بدانند که حفظ وحدت و انسجام از مهمترین امور و سرنوشت‌سازترین مباحث برای آینده جامعه اسلامی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: معنای اصلی وحدت این است که مسلمانان با وجود اختلافات جزئی بتوانند در کنار یکدیگر به آسودگی زندگی کنند و هم‌اکنون ایران اسلامی با دربرگیری اقوام و مذاهب مختلف اسلامی نمود عینی وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی در سراسر جهان است.

مجتهدی خاطرنشان کرد: در سایه رهبری‌های عالمانه مقام معظم رهبری و انسجام و مشارکت گسترده مردم ولایت‌مدار هم‌اکنون ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمانی در برابر توطئه‌ها ایستاده است.

وی افزود: دشمنان با تمام توان می‌کوشند که وحدت و انسجام در بین مذاهب مختلف اسلامی را خدشه‌دار کنند لذا بر همه ما واجب است تا با دشمن‌شناسی و بصیرت روزافزون در برابر این توطئه‌ها ایستادگی نماییم.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: قرآن قانون اساسی همه ما مسلمانان بوده و باید با تمسک به آیات انسان‌ساز این کتاب آسمانی آینده‌ای روشن را برای خویش و همه امت اسلامی رقم بزنیم.

انتهای پیام/79006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول