اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه خلخال:

دستپاچگی رژیم‌های جعلی عرب و خصوصا عربستان نشان موفقیت ایران در اجلاس ژنو است

امام ‌جمعه خلخال گفت: دستپاچگی رژیم های جعلی عرب و خصوصا عربستان نشان از اهمیت موفقیت ایران در اجلاس ژنو بود.

دستپاچگی رژیم‌های جعلی عرب و خصوصا عربستان نشان موفقیت ایران در اجلاس ژنو است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه خلخال گفت: دستپاچگی رژیم‌های جعلی عرب و خصوصا عربستان نشان از اهمیت موفقیت ایران در اجلاس اخیر ژنو بود.

امام ‌جمعه خلخال اضافه کرد: عکس‌العمل رژیم صهیونیستی به توافقات انجام شده دلیل قاطعی بر اهمیت موفقیت کشورمان در این اجلاس بود که اثرات خوبی از جمله کاهش تحریم‌ها و عدم وضع تحریم‌های جدید را به دنبال خواهد داشت.

رشتبری افزود: رژیم‌های مرتجع عربی از توافقات هسته‌ای بطور کل گیج و سردرگم هستند و این در حالی است که ملت ایران با پافشاری بر اصول و آرمان‌های نظام به این دستاورد بزرگ دست یافته است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال خواستار نگاه جدی مسئولین ذیربط استان به مقوله راه‌های شهرستان خلخال شد.

امام ‌جمعه خلخال با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: این امام همام در واقع سفیر نهضت بزرگ عاشورا و تبیین‌کننده پیام‌های عظیم آن بود. 

رشتبری با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس گفت: طبق فرمایشات امام راحل (ره) باید مثل مدرس‌ها در مجلس حضور یابند و ما باید تلاش کنیم کسانی به این صندلی‌ها تکیه بزنند که خادم اسلام و ملت باشند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان گفت: شهید مدرس دو خصوصیت ویژه داشت که حکام زمان نتوانستند بر او فائق شوند ،نترسی و طمع نداشتن به دنیا از صفات ویژه آیت‌الله مدرس بود که آن بزرگوار را در تاریخ برای همیشه ماندگار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری با گرامیداشت یاد شیخ مفید و میرزا کوچک‌خان جنگلی گفت: خدمات شایسته‌ای از سوی این بزرگان نیز برای اعتلای معنوی ایران انجام شده است.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول