اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه گرگان:

بسیج یک قدرت نرم و نقش‌‌آفرین در جامعه اسلامی است

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان از بسیجیان به عنوان یک قدرت نرم و نقش‌آفرین در جامعه اسلامی یاد کرد.

بسیج یک قدرت نرم و نقش‌‌آفرین در جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محمود ابری ظهر امروز در رزمایش یکروزه امداد نجات و امدادی گردان کوثر در گرگان اظهار داشت: تفکر بسیج باید در راستای تبلیغ و دفاع از ارزش‌های اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک تشکیلات خلاق، کارآمد و اثرگذار در جامعه شناخته شده است، تصریح کرد: این قدرت توفنده و تأثیرگذار در جامعه اسلامی همواره در مسیر صیانت از ارزش‌های اسلامی و تبعیت از فرامین ولایت آماده‌ به کار است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان با تأکید براینکه بسیج پیشتاز حماسه و خدمت است، یادآور شد: بسیج در تمام عرصه‌ها باید نقش خود را به بهترین وجه نشان دهد.

ابری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رسالت بسیجیان افزود: بسیجی باید همواره در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اسلامی باقی بماند.

وی جایگاه بسیجیان را در عرصه‌های مختلف با اهمیت خواند و اظهار داشت: در مکتب بسیج شهیدان بزرگی نظیر، همت، چمران و باکری پرورش یافتند که در اجرای اوامر الهی و دینی از دیگران سبقت گرفته لذا این فرهنگ باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان با تأکید براینکه بسیج منحصر به گروه یا قشر خاص نمی‌شود، ابراز داشت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصاد، اجتماع، تدین و فرهنگ اثرگذار است و هر یک از بسیجیان در بخش‌های مختلف می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

ابری با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی باید در جامعه حاکم شود، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه‌ای گسترش پیدا کند آن جامعه عزتمند خواهد شد اما اگر این روحیه از بین برود و انسان‌های مادی‌گرا و هواپرست که حقارت نفس بر آنها غلبه کرده جای خود را به افراد حق‌مدار، دین‌دار و مؤمن بدهند آن جامعه عزت خود را از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه شهادت کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به خدا است، اظهار داشت: شهادت‌طلبی رمز انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف بوده است.

رزمایش یک روزه امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها گردان کوثر از صبح امروز در گرگان آغاز شده است.

انتهای پیام/83001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول