اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو شکست متوالی در لیگ یک

تیم والیبال بانوان شهرداری سنندج به مصاف نماینده انزلی می‌رود

تیم والیبال بانوان شهرداری سنندج که در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته یک حضور دارد امروز در آخرین دیدار خود به مصاف یگانه امواج بندر انزلی می‌رود.

تیم والیبال بانوان شهرداری سنندج به مصاف نماینده انزلی می‌رود

مدیر ورزش باشگاه شهرداری سنندج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور گفت: این مسابقات در دو گروه برگزار می‌شود که در گروه دوم این پیکارها تیم‌های شهرداری سنندج به همراه هیئت قزوین، شهرداری ارومیه و نماینده بندرانزلی حضور دارند.

کیوان تیشه‌گران با بیان اینکه این رقابت‌ها به میزبانی استان گیلان در حال برگزاری است عنوان کرد: باشگاه ورزشی شهرداری سنندج در راستای حمایت از ورزش استان تیم والیبال بانوان را به مسابقات لیگ دسته یک کشور اعزام کرده است.

مدیر ورزش باشگاه شهرداری سنندج با بیان اینکه این مسابقات به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار می‌شود اضافه کرد: تیم والیبال بانوان شهرداری سنندج در نخستین دیدار خود به مصاف تیم هیئت قزوین رفت و در یک بازی نزدیک 3 بر 2 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

تیشه‌گران از ثبت دومین باخت این تیم در رقابت‌ها نیز خبر داد و گفت: در دومین دیدار از دور رفت تیم والیبال بانوان شهرداری سنندج به مصاف تیم قدرتمند شهرداری ارومیه رفت که در پایان با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 17 نتیجه را به این تیم هم واگذار کرد.

وی افزود: به دلیل برد دو گیم در بازی نخست نماینده استان کردستان تنها موفق به کسب یک امتیاز از این پیکارها شده است و تا دقایقی دیگر در سومین و آخرین دیدار خود از دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کشور به مصاف تیم یگانه امواج بندر انزلی خواهد رفت.

مدیر ورزش باشگاه شهرداری سنندج ادامه داد: در گروه دوم پیکارها نیز چهار تیم حضور دارند که در پایان از هر گروه دو تیم به دور نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: در نهایت دو تیم برتر رقابت‌های لیگ دسته یک در سال آینده به مسابقات لیگ برتر کشور صعود خواهند کرد.

گفتنی است با توجه به دو باخت تیم شهرداری سنندج این تیم کار سختی در دور برگشت برای جبران امتیازهای از دست رفته و قرار گرفتن در میان تیم‌های صعودکننده خواهد داشت.

انتهای پیام/79012/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول