اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت کاشمر خبر داد

کشف 755 کیلو مواد غذایی غیر قابل مصرف در هفته نخست آذر

رئیس مرکز بهداشت کاشمر از کشف 755 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در هفته نخست آذرماه در این شهرستان خبر داد.

کشف 755 کیلو مواد غذایی غیر قابل مصرف در هفته نخست آذر

مجتبی قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: این میزان مواد کشف شده در بازرسی از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی شهرستان توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کاشمر جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه اقلام کشف شده به دلیل انقضای تاریخ مصرف، مشهود بودن علائم فساد ظاهری، غیر مجاز و تقلبی بودن از چرخه توزیع جمع‌آوری شده است خاطر نشان کرد: انواع دوغ، دلستر، کالباس، برنج، نمک، کیک، چیپس، پنیر، لواشک، پفک، آبلیمو و بیسکویت از جمله مواد غذایی کشف شده بوده است.

رئیس مرکز بهداشت کاشمر تاکید کرد: پرونده این متخلفان در اجرای ماده یک قانون مواد خوردنی، آشامیدنی ،آرایشی، بهداشتی و مواد قانونی 36 و 37 قانون تعزیرات حکومتی به مراجع قضایی ارسال شده است.

قائمی با اشاره به انجام بازرسی‌های مستمر بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کاشمر از مراکز تهیه، عرضه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان تصریح کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل به صورت مستمر، در ساعات اداری و غیر اداری، از مراکز عرضه مواد غذایی بازدید نموده و در صورت مشاهده مواد غذایی و خوراکی تاریخ مصرف گذشته و یا غیر مجاز، ضمن آموزش به متصدیان، برابر قانون اقلام را صورت‌جلسه و توقیف کرده و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/2202/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول