اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

دولتمردان نباید شتابزده رونق اقتصادی را به لغو تحریم‌ها منوط کنند

امام جمعه ایلام گفت:‌ دولتمردان نباید شتابزده و برخی ذوق‌زده رونق اقتصادی و برطرف شدن مشکلات اقتصادی را به لغو تمام تحریم‌ها منوط کنند قطعاً این یک اشتباه تاریخی خواهد بود.

دولتمردان نباید شتابزده رونق اقتصادی را به لغو تحریم‌ها منوط کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: قطعاً این پیروزی مرهون رهبری حکیمانه و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران است.

وی افزود:‌ 10 سال مقاومت عزتمندانه ملت در برابر تهدیدهای نظامی و تحریم‌های سنگین و تبلیغات گسترده‌ رسانه‌ای برای نفی غنی‌سازی ایران و فراتر از آن پایان همه فعالیت‌های هسته‌ای و تعطیل کردن همه مراکز و تأسیسات هسته‌ای و پافشاری از حقوق مسلم در نهایت آنان را وادار به عقب‌نشینی و تمکین در برابر خواسته‌های به حق نظام و ملت کرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد:‌ دانشمندان متعهد و انقلابی این مرز و بوم در برابر همه فشارها و تهدیدها بدون کوچکترین اعتنایی به صدور قطعنامه‌های ظالمانه سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیچیده‌ترین دانش را که در انحصار چند قدرت اتمی به دست آوردند و اقتدار و عزت و شکوه نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:‌ چرا که هدف نهایی آمریکا و متحدان غربی‌اش ضربه زدن به استقلال سیاسی و علمی نظام اسلامی و وادار کردن مسئولان نظام به عقب‌نشینی و تسلیم شدن ملت در برابر خواسته‌های مستکبرانه و ظالمانه خویش است.

لطفی تصریح کرد:‌ البته مردم فهیم و رشید ایران و دانشمندان غیور و با کفایت کشور همه و همه دست‌اندرکاران صنعت هسته‌ای با پیروی از ولی امر مسلمین رهبر فرزانه انقلاب در برابر همه فشارها و تهدیدها ایستادند و دشمنان را وادار به عقب‌نشینی و پذیرفتن حق غنی‌سازی کردند.

امام جمعه ایلام افزود: با اذعان آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان آنها شکست ذلت‌بار و حقارت‌آمیز در برابر رهبری و ملت ایران را پذیرفتند. غرب چاره‌ای جز اصلاح توافقنامه نداشت.

وی ادامه داد: دولتمردان نباید شتابزده و برخی ذوق‌زده رونق اقتصادی و برطرف شدن مشکلات اقتصادی را به لغو تمام تحریم‌ها منوط کنند قطعاً این یک اشتباه تاریخی خواهد بود و جبران آن بسیار مشکل است بنابراین ذوق‌زدگی برخی رسانه‌های وابسته به دولت حرکت نابه‌جایی است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز شهادت حضرت زین‌العابدین اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع) چهارمین امام دارای فضائل و مناقب فراوان است و مکتب تربیتی امام در طول قرون و اعصار برای همه بشریت پابرجا است.

انتهای پیام/2246/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول