اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه سبزوار:

رمز پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی خدامحوری مردم و رزمندگان بود

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار خدامحوری را از خصوصیات بارز شهدا در رسیدن به این مقام بلند مرتبه و عالی دانست و گفت: مردم با دست‌های خالی به خاطر خدامحوریشان توانستند هشت سال در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی کنند.

رمز پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی خدامحوری مردم و رزمندگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام حسین زحمتکش صبح امروز در نخستین یادواره 12 شهید گمنام در مجتمع فرهنگی مذهبی چهارده معصوم کاشمر اظهار داشت: شهدا با جهاد و از خودگذشتگی فرصتی برای زندگی راحت برای ما فراهم کردند، بنابراین ما مکلفیم در قبال این رشادت و فداکاری آنها، ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با بیان اینکه خدامحوری رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها بوده و شهدا نیز با تمسک به پروردگار خویش به خوبی در مسیر عزت و استقلال کشور گام برداشتند، یادآور شد: خوشبختانه در طول بیش از 34 سال از انقلاب ارزشهای دینی موجب شده مردم ایران در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار با اشاره به مقام و منزلت شهدا خاطر نشان کرد: اگرچه مقام شهدا در بهترین جایگاه وعده داده شده خداوند است ولی ما مردم عادی با شرکت در محافل و یادواره‌های شهدا باید برای خود توشه‌ای مهیا کنیم و از این مجالس به خوبی بهره ببریم.

وی خدامحوری را از خصوصیات بارز شهدا در رسیدن به این مقام بلند مرتبه و عالی دانست و تصریح کرد: با شروع جنگ تحمیلی مردم ایران با دست‌های خالی به خاطر خدامحوریشان توانستند هشت سال با پیروزی در برابر تمام کشورهای ابرقدرت ایستادگی کنند.

زحمتکش با تاکید بر اینکه پایه کشور و انقلاب ایران براساس شرع مقدس اسلامی استوار شده است ابراز داشت: همه انقلابها در جهان به خاطر اینکه براساس فقط سیاست و یا اقتصاد برپا شده خیلی زود شکست خورده و انقلاب اسلامی ایران به خاطر 100درصد دینی بودن در کنار سیاست و اقتصاد توانسته هر روز پربارتر از گذشته باشد.

وی رمز موفقیت رزمندگان در جنگ را ذکر و یاد خدا در همه امور  عنوان و تاکید کرد: افرادی حتی برای رضای خدا، گمنام در جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند و از این انقلاب و کشور دفاع کردند و نخواستند یاد و نامی از آنها در جایی برده شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار اخلاص، توکل، شهادت طلبی و از خودگذشتگی در جبهه جنگ را از دیگر خصوصیات شهدا برشمرد و یادآور شد: شهدای ما حجابها را کنار زدند و مرگ را انتخاب کردند که این انتخاب در توان بعضی افراد نیست.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول