اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ایرانجوان خورموج:

هواداران ایرانجوان را تنها نگذارند

سرپرست ایرانجوان خورموج گفت: مرحله دوم لیگ دسته سوم شوخی‌بردار نیست و به پول احتیاج داریم ضمن اینکه از هواداران انتظار داریم ایرانجوان را تنها نگذارند.

هواداران ایرانجوان را تنها نگذارند

حامد منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر شرایط مرحله دوم و انجام 22 بازی را سخت توصیف کرد و گفت: قرعه‌کشی مرحله دوم انجام گرفت و ما در این لیگ طاقت‌فرسا باید 22 بازی دیگر را انجام دهیم، مسئولان فدراسیون در این مرحله سخت‌گیری‌های خاصی را در نظر گرفته‌اند و اگر تیمی در ادامه راه حاضر نشود آنها را به لیگ استان سقوط می‌دهند.

منفرد ادامه داد: تا این لحظه که تیم بالا آمده بیش از 120 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم که مبلغی در حدود 30 میلیون تومان از نهادهای مختلف به تیم ما تزریق شده و مابقی را خانواده خودمان برادر و پدرم تهیه کرده‌اند.

وی ادامه داد: حدود 30 الی 40 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و از آنجایی که قراردادهای مشروطی را بسته بودیم با توجه به صعود تیم به مرحله بعد به صورت تصاعدی پرداختی ما به بچه‌ها بالاتر خواهد رفت و از 4 میلیون تا 7 میلیون تومان قرارداد بازیکنانمان بود.

سرپرست ایرانجوان خورموج ادامه داد: کادر فنی مجرب ما که شکر خدا بومی هم بوده نتایج قابل قبولی گرفته‌اند که این نشان می‌دهد در استان ما مربیان بومی هیچ تفاوتی با غیربومی‌ها ندارند، آقای ابولی و دیگر همکارانشان با تمام وجود برای تیم زحمت می‌کشند هرچند از زحمات آقای حیدر عبدالله‌زاده هم نباید غافل بود.

وی تصریح کرد: از فرماندار دشتی و شهردار خورموج تشکر ویژه‌ای دارم شیخیانی شهردار خورموج تاکنون 8 میلیون تومان به ما کمک کرد و در کنارمان بود که تلاش‌های این مدیر می‌تواند الگویی برای سایرین باشد.

منفرد گفت: نخستین بازی ما در تهران است و باید با هواپیما سفر کنیم که محمد نجفی رئیس هیئت فوتبال استان از ما اسامی خواستند تا از طریق روابطی که دارد بتوانند بلیط تیم را تهیه کنند که جای قدردانی دارد.

سرپرست ایرانجوان خورموج خاطرنشان کرد: آقای جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکنون 10 میلیون تومان به تیم ما کمک و عنوان کرده اگر پولی برسد باز هم به شما کمک خواهم کرد.

وی افزود: مرحله دوم شوخی‌بردار نیست 11 بازی خارج از خانه داریم که بیش از 50 میلیون تومان هزینه در بردارد این مبلغ جدا از قراردادهای بازیکنان است.

سرپرست ایرانجوان خورموج تاکید کرد: تنها نگرانی ما مشکلات مالی است که این مسئله می‌تواند در آینده برای ما دردسر ساز شود، پدرم در کنار برادرانم هرچه در توان داشته‌اند، گذاشته‌اند اما دیگر توان این کار ممکن نیست و اگر مسئولان شهرستان و استان به داد ما نرسند دچار مشکل خواهیم شد که امیدوارم این اتفاق خوب با صعود تیم به لیگ دو محقق شود.

سرپرست ایرانجوان خورموج در خاتمه صحبت‌هایش تاکید کرد: در بازی‌ها امسال حدود هزار هوادار ما به ورزشگاه می‌آیند که در لیگ استان استقبال بهتر بود، دلیل این اتفاق را نمی‌دانم اما مردم فوتبال‌دوست خورموج همیشه در کنار تیم محبوب خود بوده‌اند، همین حضور آن‌ها موجب شد تا راهی دور دوم شویم اما همین جا خواهش می‌کنم در بازی‎های مرحله دوم ورزشگاه شهر ما را لبریز کنند چراکه ایرانجوان خورموج با هوادارانش زنده است.

ایرانجوان خورموج در سال حضورش در لیگ دسته سوم کشور نتایج قابل قبولی را کسب کرد و با اقتدار راهی مرحله دوم لیگ سه شد.

انتهای پیام/66006/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول