اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

90 و فروسی‌پور تحت‌الشعاع زلزله برازجان

برنامه 90 شب گذشته که تا بامداد امروز هم ادامه یافت تحت‌الشعاع زلزله 5.7 ریشتری برازجان قرار گرفت.

90 و فروسی‌پور تحت‌الشعاع زلزله برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، در برنامه شب گذشته 90 که مهمان آن بازیکنان پیشکسوت آث میلان و همچنین محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود، عادل فردوسی‌پور مجری برنامه به زلزله 5.7 ریشتری برازجان اشاره و به بازماندگان حادثه تسلیت گفت.

در ادامه این برنامه تعدادی از تصاویر مربوط به زلزله برازجان از شبکه سه و برنامه 90 پخش شد و در ادامه حسنوند استاندار بوشهر روی خط برنامه 90 آمد.

حسنوند با تشریح زلزله برازجان از توجه برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور هم قدردانی کرد و گفت: در اثر زلزله 5.7 ریشتری برازجان 8 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده و حدود 60 نفر هم زخمی شدند.

استاندار بوشهر با تشریح وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: حدود 250 تا 300 واحد مسکونی خسارت دیدند اما نیروهای امدادی و مسئولان اجرایی در استان با هماهنگی مسئولان کشوری مشغول خدمات رسانی هستند.

حسنوند از توجه ویژه مسئولان کشوری به ویژه رئیس جمهور و هیئت دولت قدردانی کرد و گفت: رئیس جمهور شخصا در تماس تلفنی از وضعیت زلزله‌زدگان جویا شده ضمن اینکه معاون اول رئیس جمهور هم در تماس تلفنی آخرین وضعیت را جویا شد.

در ادامه این برنامه محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس هم از اقدامات استاندار بوشهر قدردانی کرد و درگذشت هشت نفر از هموطنان را تسلیت گفت.

انتهای پیام/2451/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول