به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد مهدی برادران پنجشنبه شب در دومین همایش کیفیت خدمات شهری که در سالن آمفیتئاتر هتل همای شماره 2 مشهد برگزار شد، اظهار کرد: صرفهجویی یکی از احکامی است که مدیران باید به آن مبادرت ورزند.
وی تصریح کرد: با این حال برای اینکه بتوان رضایت ارباب رجوع را به دست آورد باید خدمات را به سطحی ایدهآل رساند.
معاون برنامهریزی شهردار مشهد ادامه داد: مردم در سطوح مختلف با مشکلات شهرنشینی عجین شدهاند و برای حل شدن مشکلات آن باید متولیان خدمات شهری مشخص شوند.
برادران تأکید کرد: قانون شهرداریها متولی خدمات شهری را به طور کامل مشخص نمیکند و تا زمانی که قانون شهرداریها مشخص نشود نمیتوان از آنها خدماترسانی باکیفیت را مطالبه کرد.
وی در ارتباط با ابزارهای لازم برای رسیدن به سطح مطلوب خدماترسانی خاطرنشان کرد: استفاده از علوم روز و ایجاد جایگاهی برای دانش و مدیریت شهری مقولهای است که باید به آن توجه ویژه شود.
معاون برنامهریزی شهردار مشهد ادامه داد: مسئله مهم در جهان امروز نیاز کلانشهرهای بزرگ به هوشمندسازی و استفاده از خدمات الکترونیک برای مدیریت شهری است که باید با هدفگذاریهای دقیق به این سمت حرکت کرد.
انتهای پیام/2202/ق20/چ3000