اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

مزیت‌های کشور در جایگاه خود هزینه شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت:‌ مزیت‌های کشور باید در جایگاه خود هزینه شود.

مزیت‌های کشور در جایگاه خود هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین محمدزاده پنج‌شنبه شب در دومین همایش کیفیت خدمات شهری که در سالن همایش شماره 2 مشهد برگزار شد، اظهار کرد:‌ در حال حاضر هزار و 217 شهر در ایران وجود دارد.

وی تصریح کرد: آهنگ افزایش تعداد شهرها در کشور روند تصاعدی دارد به این معنی که تمایل به زندگی در شهر افزایش پیدا کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر 71 درصد جمعیت کشور در شهرها زندگی می‌کنند و دولت باید برای ساماندهی به این سکونتگاه‌ها اقداماتی شایسته انجام دهد.

محمدزاده با اظهار ناراحتی از اینکه حاکمیت در مورد شهرها عهده‌دار وظایف خود نبوده است، خاطرنشان کرد: اگر توزیع متوازنی میان خدمات در شهرها و روستاها وجود داشت امروز کشور با این تمایل زیاد به شهرنشینی روبه‌رو نبود.

وی ادامه داد: مدیریت کیفیت و خدمات شهری از امکاناتی است که باید هر شهری داشته باشد ولی این نگاه در اداره شهرها وجود ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به ذهنیت مردم در مورد نهادهای خدمات‌رسانی شهری اذعان کرد: تمام مردم شهرداری را به عنوان نهاد خدمات‌رسان می‌شناسند.

محمدزاده تصریح کرد: حال اینکه در قانون شهرداری‌‌ها خلا‌های زیادی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی در شهر مشهد گفت: این معضل که در بسیاری از کلانشهرها وجود دارد ناشی از سیاست‌گذاری‌های نادرست دولت است و درمان آن را نمی‌توان از حوزه مدیریت خدمات شهری طلب کرد.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول