اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور:

‌سند راهبردی کیفیت خدمات ‌به نسخه عملیاتی تبدیل نشد‌

مشاور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: ‌سند راهبردی کیفیت خدمات در سطح کشور تدوین شده ولی هنوز به نسخه عملیاتی تبدیل نشده است.

‌سند راهبردی کیفیت خدمات ‌به نسخه عملیاتی تبدیل نشد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید‌احمد طباطبایی ‌شب گذشته در همایش کیفیت خدمات شهری که در سالن همایش هتل همای شماره 2 مشهد برگزار شد، اظهار کرد: باید دستگاه‌‌های خدمات‌رسان در زمینه ارائه خدمات عاشقانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند تمامی اقدامات در زمینه خدمات‌رسانی را انجام بدهد، تصریح کرد: اعتقاد باید در میان مردم در حوزه خدمات‌رسانی نهادینه شود.

مشاور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ادامه داد: به عبارت دیگر مردم باید با در نظر گرفتن اعتقادات دینی در قالب تشکل‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد برای خدمت‌رسانی کمک کنند.

طباطبایی با بیان اینکه کیفیت خدمات شهری به ویژه در شهرهای بزرگ مقوله‌ای پراهمیت است، خاطرنشان کرد: در این زمینه اقداماتی انجام شده ولی هنوز ضعف‌های زیادی دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن این مشکلات باید تمام دستگاه‌ها از طریق مشارکت با یکدیگر و مردم شروع به فعالیت کنند.

مشاور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با اشاره به مشکلات زیادی که کیفیت زندگی شهری را زیر سؤال می‌برد، اذعان کرد: در بسیاری از موارد در کشور ما چندین برابر میانگین دنیا مصرف دیده می‌شود که اگر این مقوله مورد توجه قرار نگیرد در آینده آسیب‌های بیشتری متوجه کیفیت خدمات‌رسانی می‌شود.

طباطبایی ادامه داد: سند راهبردی کیفیت خدمات در سطح کشور تدوین شده ولی هنوز به نسخه عملیاتی تبدیل نشده است.

انتهای پیام/2202/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول