اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه خارگ در گفت‌و‌گو با فارس:

زلزله برازجان خسارتی به تاسیسات نفتی خارگ وارد نکرد

بخشدار ویژه خارگ از عدم آسیب‌دیدگی به تاسیسات نفتی در این جزیره بر اثر زلزله 5.7 ریشتری برازجان خبر داد.

زلزله برازجان خسارتی به تاسیسات نفتی خارگ وارد نکرد

علی قاسمی به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: شدت زلزله در خارگ با توجه اینکه کانون آن در برازجان گزارش شده است، بسیار کم بود اما با استعلامی که ما از شرکت‌های نفتی کردیم، خوشبختانه آسیبی به تاسیسات پایانه‌های نفتی و پتروشیمی وارد نشده و تاکنون گزارشی در مورد بروز مشکل دریافت نکرده‌ایم.

مدیر ستاد بحران جزیره خارگ افزود: البته تمام واحدهای ایمنی و آتش نشانی‌های مستقر در تمامی شرکت‌های نفتی و پتروشیمی آمادگی خود را برای وقوع پس‌لرزه‌های احتمالی اعلام کرده‌اند.

بخشدار ویژه خارگ عنوان داشت: ما آمادگی داریم تا مایحتاج و لوازم ضروری را در صورت نیاز برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان ارسال کنیم.

وی تصریح کرد: ما آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله دیده دشتستان اعلام کرده‌ایم و در صورت اعلام وقوع بحران، با همکاری شرکت‌های نفتی، آماده‌ایم تا بالگردهای مستقر در جزیره خارگ را به آن مناطق اعزام کنیم.

ضمناً خاطر نشان می‌سازد عملیات عمومی خارگ نیز با تشکیل ستاد بحران شرکت‌های نفتی، آمادگی خود را برای هرگونه کمک‌رسانی به مردم برازجان اعلام کرد.

انتهای پیام/66006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول