اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های پینگ‌پنگ ‌جام طریق‌القدس

کردستان و اصفهان فینالیست شدند/ آغاز رقابت‌های دوبل از جمعه

مسابقات جام طریق‌القدس ویژه بسیجیان سراسر کشور با صعود تیم‌های اصفهان و کردستان میزبان رقابت‌ها به فینال در رشته پینگ‌پنگ پیگیری شد.

کردستان و اصفهان فینالیست شدند/ آغاز رقابت‌های دوبل از جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های جام طریق‌القدس ویژه بسیجیان سراسر کشور امروز نیز در دو رشته تنیس روی میز و ورزش‌های باستانی در خانه پینگ‌پنگ و سالن آزادی این شهرستان ادامه یافت.

در این مسابقات که یادواره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد نامگذاری شده است، در رشته تنیس روی میز 20 تیم از استان‌های مختلف کشور حضور دارند که رقابت‌های خود را از روز چهارشنبه آغاز کردند.

در رقابت‌های تیمی این رشته که امشب تا مرحله نیمه‌نهایی ادامه یافت بسیجیان پینگ‌پنگ‌باز کردستان و اصفهان با غلبه بر تمام حریفان راهی دیدار فینال شدند.

در جریان این مسابقات تیم کردستان با غلبه بر تیم‌های گرگان، زنجان، خراسان رضوی و تهران راهی مرحله نیمه نهایی شد و به تیم‌های قزوین، اصفهان و تهران پیوست.

در این مرحله، اصفهان قزوین را از پیش‌رو برداشت و تیم استان کردستان نیز با غلبه بر تهران حریف این تیم در دیدار پایانی رقابت‌های تنیس روی میز جام طریق‌القدس شد.

به این ترتیب ساعت 9 صبح فردا این دو تیم دیدار نهایی رقابت‌ها را برگزار می‌کنند، ضمن آنکه امشب نیز قرار است قرعه‌کشی رقابت‌های دوبل انجام شود و 20 تیم حاضر در مسابقات فردا دیدارهای خود را در این بخش پیگیری کنند.

در این مسابقات هر تیم چهار ورزشکار را روانه بازی‌ها کرده است که هیئت پینگ‌پنگ کردستان نیز چهار بازیکن مطرح خود به نام‌های آریا امیری، فربد کم‌آزار، دانیال شیخ‌له و دانا عبداللهی را روانه مسابقات کرده است.

این رقابت‌ها که با حمایت مالی شهرداری سنندج برگزار می‌شود به مدت 3 روز در این شهرستان برگزار می‌شود و در نهایت به نفرات و تیم‌های برتر جوایزی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است رقابت‌های رشته باستانی فرداشب و با مشخص شدن نتایجی که به صورت دوره‌ای رقم خواهد خورد به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/79012/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول